امام جمعه شهرکرد: اجرای مصوبات سفر رییس‌جمهور تسریع شود

کد خبر: 1031-11021 گروه: اخبار
1401/10/21 23:07
امام جمعه شهرکرد: اجرای مصوبات سفر رییس‌جمهور تسریع شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به مصوبات سفر رییس‌جمهور و هیات دولت به استان تاکید کرد: موانع عملیاتی شدن این مصوبات از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی برطرف و برداشته شود.

به گزارش دیده بان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام روز چهارشنبه در نشست شورای اداری و جلسه معارف مدیران چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در این دولت تلاش‌های مطلوبی صورت گرفته است و انتظار است که مصوبات رنگ عملیاتی بیشتر به خود بگیرند و موانع پیش روی مصوبات رفع شود.

وی با اشاره به ارائه گزارش مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت انجام شده، اظهار داشت: انتظار است مصوبات هر چه بیشتر رنگ عملیاتی به خود بگیرند و مردم شاهد آثار این مصوبات باشند.

به گفته وی، اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به صورت تهاتر برای منطقه منظریه شهرکرد و منطقه الهیه بروجن اقدام مطلوبی است و مردم سالهاست انتظار دارند آبادانی این مناطق را ببیند و امید است بهسازی این ۲ منطقه هر چه زودتر پایان یابد.

نکونام با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) یادآور شد: حضرت فاطمه(س) رکنی از ارکان نظام هستی است که باید این وجود نورانی ایشان را بیش از پیش بشناسیم و پیوند چرا که شناخت بیشتر این بانو، منجر به تبعیت از خداوند می‌شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به سفرهای شهرستانی خود یادآور شد: در این سفرها مردم مشکلات خود را مطرح می کنند که در سفری که چند روز قبل به خانمیرزا داشتم با مردمی روبرو بودم که امیدوارانه مشکلات خود را مطرح می‌کردند و این امید باید هر چه بیشتر تقویت شود و چهارمحال و بختیاری را تبدیل به یک کارگاه عملیاتی کنیم که این انتظار در حد تراز این دولت نیز است.

نکونام با یادآوری آیاتی از قرآن تاکید کرد:خداوند در میان تمام امت‌ها رهبر و راهنما فرستاد تا آنان را از بدی‌ها بازدارد و به سوی خیر و معروف هدایت کند و انقلاب اسلامی ایران تداوم انقلاب انبیا است و انقلاب ایران در امتداد انقلاب نبوی قرار گرفته است.


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو