تخصیص 2 هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار به چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 1049-11101 گروه: اخبار
1401/11/01 20:16
تخصیص 2 هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار به چهارمحال و بختیاری

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع اعتبارات استان در سال ۱۴۰۱ در ردیف‌های اعتبارات هزینه‌ای، تملک دارایی سرمایه‌ای و سفر، ۱۸ درصد معادل ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

 

به گزارش دیده بان، علی شهریارپور روز شنبه در نشست شورای توسعه و برنامه‌ریزی این استان افزود: در مجموع برای استان در سال ۱۴۰۱، اعتباری حدود ۱۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در قانون بودجه مصوب شده است که از این میزان تاکنون ۱۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان ابلاغ شده و از مجموع اعتبارات ابلاغ شده ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی ادامه‌داد: در سفر رییس‌جمهور و اعضای هیأت دولت به استان، ۱۳ هزار میلیارد تومان مصوب شد که اعتباری به همین میزان به استان ابلاغ شده و تاکنون ۱۴ درصد این اعتبار بالغ بر یک هزار و ۸۱۳ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری به آخرین وضعیت اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان نیز اشاره کرد و گفت: از یک هزار و ۲۹۵ میلیارد تومان اعتبارات مصوب، یک هزار و ۲۶۹ میلیارد تومان ابلاغ و تاکنون ۴۲.۲۸ درصد آن معادل ۵۰۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

شهریارپور همچنین از تخصیص ۷۷.۴ درصدی اعتبارات هزینه‌ای استان در سالجاری خبر داد و گفت: برای سال ۱۴۰۱ در مجموع ۵۳۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه‌ای برای استان مصوب شد که از این میزان ۵۱۸ میلیارد تومان ابلاغ و ۴۰۶ میلیارد تومان تخصیص یافته است که معادل متوسط کشوری است.

وی با اشاره به مبادله توافقنامه‌های اعتبارات سال ۱۴۰۱ از سوی دستگاه‌های اجرایی استان، خاطرنشان کرد: تاکنون برای ۲۷ طرح با اعتبار ۵۱ میلیارد تومان هنوز موافقتنامه مبادله نشده است که در مقایسه با کل بودجه استان رقم قابل توجهی نیست و در ادامه باید با سرعت انجام گیرد.


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو