اقبال عباسی

استاندار چهارمحال و بختیاری 12 فروردین را تبریک گفت

کد خبر: 225-980113 گروه: اخبار
1398/01/13 00:24

استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی، دوازدهم فروردین ماه - روز جمهوری اسلامی ایران - را به مردم شریف استان تبریک گفت.

در پیام اقبال عباسی آمده است: 12 فروردین ماه، تجلی آری ملتی است که از جان برای این انقلاب مایه گذاشتند و نشان دادند که با فریادی رعدآسا و پرطنین می توان در گوش زمان سرود جاودانگی، عزت و سربلندی خواند و همگان را به این باور رساند که امید به آینده ای روشن تر در پرتو ایمان و توکل به خداوند و رهبری اسلامی امکانپذیر است.
این پیام ادامه می دهد: روز جمهوری اسلامی ایران که در حقیقت بهار انقلاب و انقلابی بهاری برای ملت ایران به شمار می رود و خط بطلانی بر تمام اندیشه های ناصوابی بود که در صدد بودند این انقلاب را از مسیر خود منحرف کنند.
وی در این پیام با تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه هفتمین اختر تابناک سپهر ولایت و امامت حضرت امام موسی بن جعفر(ع)، سالروز فرارسیدن دوازدهم فروردین را به ملت بزرگ ایران اسلامی، بویژه مردم شهید پرور و ولایت مدار چهارمحال و بختیاری تبریک گفت.
استاندار چهارمحال و بختیاری ابراز امیدواری کرد که در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب،‌ سال رونق تولید نام گرفته است، ‌فرصت مناسبی باشد تا با تجدید پیمان با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب همگام با خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید با استفاده از همه ظرفیت ها و پتانسیل ها در راستای توسعه و تعالی ایران اسلامی گام برداریم.


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو