شرکت سیمان شهرکرد از ضعف مدیریت رنج میبرد

کد خبر: 289-990701 گروه: اخبار
1399/07/01 21:03

چندی پیش اخباری مبنی بر ضعف مدیریت و نارضایتی کارگران در شرکت  سیمان شهرکرد به دستمان رسید . روز گذشته نیز با خبر شدیم  کارکنان واحد مکانیک  این کارخانه برای سومین روز پیاپی دست به تجمع زده اند ، برخی کارگران طی تماس هایی با روزنامه دیده بان از تبعیض در پرداخت ها ، استخدام نیروهایی با مدارک تحصیلی غیر مرتبط ، قطع سرانه ورزشی و .. نارضایتی شدیدی داشتند .یکی از کارگران در گفتگو با روزنامه دیده بان گفت : به من  اتهاماتی زده شد  بدون اینکه اتهامات وارده را اثبات کنند  و الان حدود دو سال است معلق هستم ولی حقوقم را پرداخت میکنند !

وی با گلایه شدید از مدیر عامل  و مسئول حراست شرکت سیمان شهرکرد افزود : بیش از دو سال است صبح ها به شرکت میروم هیچ کاری ندارم اما حقوقم را پرداخت میکنند ! وی ادامه داد بارها به حراست شرکت  گفتم تکلیف بنده را روشن کنید اما وی توجهی نکرد و با آبروی من بازی شده است .

یکی دیگر از کارگران به روزنامه دیده بان گفت : سیمان شهرکرد یک شرکت  سود ده است اما بخشی از حقوق کارگران ، سرانه ورزشی و .. آنان پرداخت نشده و با این جمله که زیان ده هستیم اجحاف در حق کارگران صورت میگیرد  . یکی دیگر از کارگران در همین رابطه اظهار داشت : شورای کارگری در جلسات متعدد شرایط داخلی شرکت  را متزلزل بیان کرده است در حالی که مدیریت و حراست توجهی ننموده اند . این  کارگر اضافه کرد : مدیرعامل فعلی شرکت که چند سال پیش مدیریت را برعهده داشت بعلت تشنج ها ،  اعتصابات و ناکارآمدی برکنار شده بود اما مجدد پس از 9 سال  بعنوان مدیرعامل شرکت  منصوب شده است .

روزنامه دیده بان حسب رسالت خود ، مطالبات کارگران  از مسئولین شرکت را جمع بندی و بصورت تلفنی با وکیل مدیرعامل درمیان گذاشته  و آماده گفتگو با مسئولین ارشد شرکت  در رابطه با سوالات و مشکلات رسیده است .اما پس از روزها از ارسال درخواست کتبی و تماس با مدیرعامل مربوطه تا لحظه ارسال این خبر پاسخی دریافت ننموده است . این رسانه طبق فرمایشات مکرر  مقام معظم رهبری سوال از مسئولین را حق خود دانسته و پاسخگویی را وظیفه مدیران و مسئولین در نظام اسلامی میداند و تاکید میکند در صورت عدم پاسخگویی مدیر عامل شرکت  از تمام ظرفیت خود در راستای رساندن صدای کارگران سیمان شهرکرد به گوش مقامات ارشد کشوری استفاده خواهد کرد . ( ادامه دارد )


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو