ترس از تغییر !!

کد خبر: 305-990714 گروه: یادداشت
1399/07/14 20:15

در مطلب چند روز گذشته با موضوع #تغییر_ساختار نوشتم برای برون رفت از  شرایط اسفبار و اقتصاد فرو پاشیده و خانواده های متلاشی شده باید تغییر کرد .

 برخی اظهار نظرهای مخاطبان آقا و خانم که برایم ارسال شده  نوشته اند که مسئولین ما از تغییر می ترسند  و زیر بار تغییر نخواهند رفت  !!
در این یادداشت میگویم حق دارند برخی بترسند ، آنهایی که منافعی دارند حق دارند خواهان حفظ شرایط موجود باشند .
البته واضح است  برای تغییر نیاز به مدیرانی فراجناحی و استخوان خرد کرده و دنیا دیده است  والا هر تغییری بازهم منافع تغییر دهندگان را تامین خواهد کرد و نیاز  قشر عظیمی از مردم باز هم  دیده نخواهد شد .
برای تغییر نگاه خودی و غیر خودی و..  را باید حذف کرد تا جامعه دوقطبی نشود . در تغییر باید  مردم عوام و اکثریت جامعه  دیده شود نه نگاه خواص و تعدادی انگشت شمار که خود را صاحب ملک و سرزمین بدانند .
برای تغییر باید #قانونی_شفاف نوشت که با یک تلفن و دستخط و سفارش و توصیه راهش کج نشود ، برای تغییر باید قانونی اجرا کرد که برخی فکر نکنند سخن شان حرف خداست و حرف آنها  قانون است  و اینها  در برابر  هر گونه  خطا و اشتباه  معصومند .
برای هر تغییر در جامعه باید همه تفکرات و سلیقه ها دیده شود تا شاهد گوشه نشینی یا  مهاجرت نخبه گان و صاحبنظران کشور نبود .
بعنوان یک روزنامه نگار عرض میکنم تغییر در این کشور  واقعا #سخت و #مشکل است ، اگر نجات جامعه و اقتصاد و.. را میخواهیم باید تغییرات ساختاری صورت گیرد چه از مجلس ، چه از دولت و چه .. .
و الا دیر یا زود #هزینه_سنگینی باید برای عدم تغییر پرداخت شود و #شوربختانه آنهم از #جیب_ملت !!


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو