سوژه !!

سوژه . . !!

کد خبر: 328-990806 گروه: یادداشت
1399/08/06 20:23

الحمدلله در مملکت سوژه کم نداریم ، هنوز سوژه قبلی تمام نشده و داغ است سوژه دیگری از راه میرسد  .!!

رسانه های معاند هم از خدا خواسته با #تیم_خبره_خبری شان منتظر تحلیل سوژه ها   و پمپاژ خبرهای منفی بر سر و روی این مردمند .

چند روز پیش به دفتر یکی از مسئولین استانی دعوت شدم ، در خلال گفتگو اظهار داشتند : شما هم فعال رسانه ای هستید و هم فعال مجازی ، با توجه به اینکه مخاطبهای زیادی مطالب شما را میبینند سعی کنید خبر و مطالب مثبت و امیدبخش منتشر کنید .

دغدغه ایشان و سایر دلسوزان برایم محترم است اما وقتی شرایط و اوضاع احوال اقتصادی ، اجتماعی و .. کشور را میبینم خودم ناامیدم چطور چیزی بنویسم که اعتقاد ندارم ؟!!
حدود شش ماه از شروع مجلس انقلابی گذشته است چه اتفاقی در وضع #معیشت مردم رخ داد؟ قرار است یا قرار بود به ۶۰ میلیون جمعیت این کشور کمک معیشتی داده شود ، قرار بود ده میلیون قطعه زمین  ۲۰۰ متری به خانوارها داده شود و....
این وعده ها را که میبینم با خودم فکر میکنم نکند به سرنوشت همان یک میلیون تومان که قرار بود بحساب فرزندان تازه متولد شده و ده ها وعده محقق نشده  محمودخان #احمدی_نژاد دچار شود ؟ #ملت_یادتان_هست ؟!!
آنچیزی که من بعنوان یک #روزنامه_نگار میبینم اینست که فقیر و ثروتمند این روزها به سختی زندگی میکنند و آینده را غبارآلود میبینند .
منکر #جنگ_تمام_عیار_امریکا علیه این مملکت نیستم اما تمام مشکلات موجود را نمیتوان به تحریم ها نسبت داد و مسئولیت قبول نکرد ، شرایطی که بر این مردم میگذرد مربوط به یک شخص و یک دولت نیست بلکه تمام دولت ها از اول انقلاب تاکنون با تصمیم های غیر کارشناسی شده شان مقصر وضع موجودند  .
#پایان_سخن اینکه ؛
بعنوان یک روزنامه نگار مستقل که وامدار هیچ حزب و گروهی نیستم  معتقدم نباید به این مردم دروغ گفت ، مردم اخبارشان را از هرجا بخواهند بدست می آورند ، سعی نکنید تحلیل های آبکی به خورد این مردم بدهید ، رسانه های منتقد را نترسانید و محدود نکنید ، بسیاری از این سو مدیریت های فعلی مملکت ،  ناشی از محدود کردن رسانه و قلم هاست ،  همانطور که انتظار دارید مردم در برابر مشکلات ، آستانه تحملشان بالا باشد #مدیران ما هم #آستانه_تحملشان را افزایش دهند ، نه اینکه اگر نوشته شود بالای چشم فلانی ابروست دست بکار  فشار ،  تهدید و تلفن بر رسانه شوند تا ...!!s
بقول قدیمی ها همه چیز #آخر درست میشود . . !!


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو