#شهرستان_کیار_در_بلاتکلیفی_بخشدار_و_فرماندار . ..!!

کد خبر: 344-990823 گروه: یادداشت
1399/08/23 21:36

بارها سعی کرده ام کمتر قلم بردارم و بنویسم آنهم به دو دلیل ؛ اولا این روزها راحتی جان و تن برای ما روزنامه نگارها  در نگفتن و ننوشتن و ندیدن است ،  قلم فرسایی کردن در این سرزمین هزینه دارد ثانیا وقتی مسئولان ما گوش شنوایی ندارند گفتن دردها ، مشکلات و ضعف مدیریت ها  بی فایده است .

حدود ۶ ماه پیش نوشتم شهرستان کیار #بخشدار_مرکزی ندارد و با اینکه ۶ ماه از آن ۶ ماه اول گذشته !!   همچنان شهرستان کیار بخشدار مرکزی که ندارد حدود ۶ ماه هم هست فرمانداری این شهرستان  با #سرپرست اداره میشود !!
به استناد ماده ۹۴ قانون مدیریت خدمات کشوری سرپرستی بیش از ۴ ماه ممنوع و #منصوب_کننده و منصوب #شونده می بایست به هیات رسیدگی #تخلفات_اداری معرفی شوند ضمنا می توان تصدی بیش از ۴ ماه را مغایر با قانون #ممنوعیت_تصدی بیش از یک #شغل دانست که ضرورتا #مدعی العموم می بایست به موضوع ورود نماید .
پس از استعفای نصیریان فرماندار سابق ، سرپرست فعلی نیز بدلیل داشتن مسئولیت در استانداری شنیده شده هفته ای دو روز در فرمانداری این شهرستان حاضر میشود .
با اینکه مخالفت هایی برای تصدی سرهنگ زیلابی بعنوان فرماندار شهرستان کیار صورت گرفت اما فشار #نماینده این شهرستان برای معرفی وی چربید و حکم انتصاب نامبرده بیش از یکماه پیش توسط وزیر کشور امضا شد اما ظاهرا مشکلاتی در این بین ایجاد شد که هنوز این فرمانداری با سرپرستی اداره میشود !!
 باید از #اقبال_عباسی استاندار چهارمحال بختیاری پرسید ، تسامح و تساهل برای انتصاب فرماندار ، آن هم در ایام همه گیری کرونا ، آشفتگی بازار و مشکلات معیشتی مردم چه معنایی می تواند داشته باشد ؟ !!
آیا این عدم تکلف نماینده عالی دولت ، تضییع #حقوق_عامه که ریاست معزز قوه قضاییه بسیار بر تحقق و احیای آن تاکید دارند نمی باشد؟!
#مدعی_العموم
#استاندار
#نماینده_مجلس
#فرماندار_کیار
#بخشدار_مرکزی


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو