#اداره_امور_تملیکی_استان کجاست ؟!!

کد خبر: 374-990921 گروه: یادداشت
1399/09/21 22:21

سال ۱۳۹۶ تعدادی از مخاطبان درخواست نموده بودند از مسئولین سوال کنیم کالاهای #قاچاقی که در جاده های استان #کشف میشوند و توسط نیروی انتظامی آمار و ارقام آنها اطلاع رسانی میشود  چه سرانجامی خواهند داشت و درآمد حاصل از فروش آنها کجا هزینه میشود ؟

پس از بررسی و پیگیری متوجه شدیم با اینکه استان چهارمحال و بختیاری یکی از مسیرهای اصلی ترانزیت کالا در کشور است متاسفانه فقط نماینده ای از استان اصفهان در این استان تحت عنوان نماینده  امور تملیکی وجود دارد و کالا های قاچاق کشف شده را جمع آوری و در نهایت بفروش میرساند.
پس از آن با درخواست از مدیرکل محترم اقتصاد دارایی استان خواستار پاسخگویی نماینده این این اداره در استان شدیم که اطلاع رسانی نمایند چه میزان کالا در استان کشف شده است؟ چرا اهالی استان چهارمحال و بختیاری از مزایده فروش کالاهای کشف شده مطلع نمیشوند؟ درآمد حاصل از فروش کجا هزینه میشود؟ و ده ها سوال دیگر که با فشار مدیرکل اداره امور اقتصاد دارایی استان فرد مسئول دست نشانده استان اصفهان ، مجبور به پاسخگویی شد و جوابیه ای برای این رسانه ارسال کرد که منتشر شد .
 متعاقبا از نمایندگان وقت مجلس و از جمله دکتر کاظمی خواستیم پیگیر استقلال این اداره در استان شوند که با پیگیری های نمایندگان وقت  مجلس و مدیرکل اقتصاد دارایی استان این امر تحقق یافت  و اداره امور جمع آوری و فروش اموال تملیکی از اصفهان جدا و با مدیریت فردی هم استانی ، مستقل شد .
اخیرا گزارشاتی بدستمان رسید مبنی بر اینکه معلوم نیست کالاهای قاچاق چگونه بفروش میرسند ، در کدام مزایده و کجا اطلاع رسانی شده اند  که تاکنون هیچ رسانه و شخصی مطلع نشده است ، درآمد حاصل از فروش آنها کجا هزینه میشود و #سوالاتی که فعلا امکان انتشار آنها وجود ندارد !!
بالاخره موفق شدیم شماره مدیر مربوطه را بدست آورده و  ضمن معرفی خود و رسانه ، از وی درخواست ملاقات و گفتگو نمودیم که در پاسخ بیان داشتند بزودی تماس خواهند گرفت !
 با گذشت چند روز از تماس مدیر مسئول دیده بان و ارسال چند پیامک مجددا درخواست گفتگو نمودیم که متاسفانه این مدیر هم استانی تا زمان انتشار این خبر پاسخگوی نماینده افکار عمومی نبوده اند !!
به هر حال دلمان خوش بود اداره مربوطه مستقل شده و با یک مدیر هم استانی این اداره خود را پاسخگو به افکار عمومی دانسته و حاضر به پاسخگویی به سوالات این رسانه خواهند بود !!
لذا بعنوان #نماینده_افکار_عمومی سوال میکنیم ?
✔️ چه میزان کالا در سال جاری و سال گذشته در استان کشف و ضبط شده است ؟

✔️ کالاهای ضبط شده چگونه و در کجا بفروش رسیده و میرسند که ساکنین این استان اظهار بی اطلاعی میکنند.

✔️ نحوه قیمت گذاری بر این کالا ها چگونه و توسط چه کسانی انجام میشود ؟

✔️ شنیده ایم برخی کالاها بعلت سهل انگاری این اداره آسیب دیده اند  و قابل فروش نیستند در صورت تایید علت را بیان کنند.

✔️ شنیده ایم آمار کالاهای ضبط شده توسط نیروی انتظامی که تحویل این اداره شده با کالای موجود در انبارها مطابقت ندارند لذا درخواست شفاف سازی و پاسخگویی در این زمینه را داریم

✔️ کالاها و مواد خوراکی و مصرفی که قابلیت ماندگاری ندارند کجا مصرف یا بفروش میرسند ؟

✔️ و..
در خاتمه ضمن درخواست #بررسی و پیگیری توسط دستگاهای #نظارتی ، از  #مدیر_کل_اقتصاد_و_دارایی_استان و #مدیر_پاسخگوی ! این  اداره  درخواست میکنیم زمینه بازدید این رسانه از انبارهای کالاهای موجود را فراهم و اطلاعات لازم جهت #تنویر افکار عمومی را در اختیار این رسانه قرار دهند .

#اداره_امور_تملیکی_استان
#کالاهای_قاچاق
#نحوه_فروش_کالا_ها
#مدیر_بومی_پاسخگو

 


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو