سرنوشت اموال قاچاق کشف شده !!

کد خبر: 400-991013 گروه: یادداشت
1399/10/13 23:00

در روزهای گذشته به درخواست مخاطبان مطلبی منتشر کردیم در خصوص #اداره_امور_تملیکی و اینکه کالاهای قاچاق پس از کشف توسط نیروی انتظامی سرنوشتشان چه میشود که بسیاری از مردم و حتی ما رسانه ها از فروش و مزایده آنها تاکنون مطلع نشده ایم  !!

با مدیر این اداره نوپا تماس گرفتیم و درخواست گفتگو نمودیم  نامبرده در جواب ما  گفتند  بزودی تماس خواهند گرفت ولی پس از آن حتی جوابی به ارسال پیامک های ارسالی ما داده نشد  .
موضوع را با #مسئول_حراست این اداره که همزمان مسئول حراست اداره کل اقتصاد و دارایی استان نیز میباشد انتقال دادیم که ایشان در پاسخ افزودند ؛ موضوع درخواست گفتگو را به تهران داده اند و منتظر پاسخ و اجازه گفتگو از تهران هستند و حتی اضافه کردند به مدیر استانی اداره مربوطه گفته اند با این رسانه تماس بگیرند که تا لحظه انتشار این خبر تماسی گرفته نشده است
از آنجاییکه گفته شده اداره امور تملیکی زیر نظر #اداره_کل_اقتصاد و دارایی استان میباشد ما گزارش اولیه را برای آقای عبدالهی مدیرکل این اداره  ارسال نمودیم ولی ایشان وقت ملوکانه خود را ارزشمندتر دانستند و فقط به خواندن گزارش اکتفا نموده و در شان خود ندانستند نسبت به گزارش ارسالی  و آیا اینکه در حدود اختیارات شان هست یا نیست حتی با ارسال پیامک اظهار نظر نمایند  .
از آنجاییکه هر هفته اخبار کشف کالاهای قاچاق در استان توسط نیروی انتظامی رسانه ای میشود ما شنیده ایم از انبارهای این اداره #سرقت صورت گرفته و مقادیری کالا به سرقت رفته است که پیگیر درخواست  گفتگو  شدیم که ببینیم آیا موضوع را  تایید میکنند یا  تکذیب !!.
که این سوال به همراه سوالاتی همچون نحوه فروش و مزایده اموال ، سهم استان از فروش و .. باز هم بی جواب ماند که در گزارش مبسوطی در روزهای آینده از #عملکرد این اداره و همچنین عملکرد اداره #کل_اقتصاد دارایی استان در جذب بودجه و اعتبارات و..  جهت افکار عمومی منتشر خواهیم کرد و از #نمایندگان_مجلس درخواست بررسی و پیگیری خواهیم نمود  زیرا برخی مدیران دولت بنفش #قلدر #مآبانه بر صندلی مدیریت جلوس نموده اند و خود را #پاسخگو به افکار عمومی #ندانسته ،  شاید معتقدند مدیریت حق قانونی و الهی آنان است که از سوی خداوند منصوب شده اند و فقط پاسخگوی نکیر و منکر خواهند بود و بس  !!
#امور_تملیکی
#اقتصاد_دارایی_استان
#پاسخگو
#نمایندگان_مجلس
#قاچاق


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو