کاندیداها و انتخابات پیش رو !!

کد خبر: 495-00205 گروه: یادداشت
1400/02/05 20:16
کاندیداها و انتخابات پیش رو !!

  پس از انتصاب #رئیسی بعنوان رئیس قوه قضائیه و گذشت چند ماه در مطلبی نوشتم هنوز زود است با شعارها و عملکرد ایشان به پشتوانه تبلیغات رسانه ملی عملکرد وی را  #نقد  یا مورد ستایش و #تحسین قرار داد . باید زمان بگذرد تا بتوان عملکرد مدیری را به بوته نقد کشید . بعنوان نمونه یکی از شعارهای ابراهیم رئیسی که هنوز جامه عمل نپوشیده قانون حمایت از سوت زن ها یا افشاکنندگان فساد بود ، قانونی که بنظر میرسد در لابلای حجم زیاد مشکلات و پرونده ها بفراموشی سپرده شده است و خبری از اجرای آن نیست !!

?  حدود دو ماه به انتخابات ۱۴۰۰ مانده و فضای #سردی بر #جامعه حاکم است مردم چنان درمانده و وامانده شده اند که کمترین دغدغه آنان شده انتخابات ، مردمی که لحظه به لحظه انتخابات آمریکا را تا پاسی از شب دنبال می‌کردند حالا نسبت به انتخابات کشور خودشان سرد و بی تفاوت شده اند گو اینکه سرنوشتشان در گرو انتخابات کشور دیگری بود !!
 مردم چنان خسته و ناامید از تغییر و تحول در معیشت و زندگی شان شده اند که حتی در مقابل  دوربین ۲۰۳۰ یوسف سلامی صریح از #عدم #حضور خود در انتخابات سخن می‌گویند.

✍️  برخی فکر می‌کنند ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور شود با همین شمشیری که قانون دست او داده است  می‌تواند کشور را اداره با متخلفین برخورد و کشور را به ریل اصلی خودش برگرداند !!  اما نمیدانند یا نمی‌خواهند بدانند  چه #رئیسی چه #قالیباف و چه #قرضی رئیس جمهور شود تا در  قوانین و ساختارهای این کشور اصلاحاتی صورت نگیرد هشت‌ سالی مانند هشت‌ سال‌های گذشته خواهد گذشت و سفره مردم کوچک و کوچکتر خواهد شد  .

? مردم لیست مفسدین را دیدند که هیچوقت از جیب احمدی نژاد خارج نشد .
 ?مردم احکام  برادر و آقازاده ها و خانم زاده ها   و معاون های رئیس جمهوران این  کشور را هم دیدند .
?مردم مدیریت مسئولین این مملکت در مقابل کرونا را هم دیدند .
?مردم پاسخگو بودن زمامداران مملکت از صدر تا ذیل را می‌بینند !!
?مردم مدیریت جهانی در صف  توزیع مرغ و جلوگیری از گران شدن مایحتاج روزمره شان  را می‌بینند .

✍️  سخن آخر اینکه ؛ می‌شود رئیس جمهوری را راهی کاخ ریاست جمهوری کرد حتی با ۳۰ درصد حضور واجدین شرایط رای ، می‌شود مجلسی را تشکیل داد با حدود ۴۰ درصد واجدین شرایط رای ،  اما آیا میتوان چنین رئیس جمهوری را نماینده اکثریت مردم دانست  چه رئیسی چه قالیباف و چه ..؟!!


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو