فایل صوتی

کد خبر: 499-00209 گروه: یادداشت
1400/02/09 15:59
فایل صوتی

 پس‌لرزه های انتشار فایل صوتی ظریف هنوز ادامه دارد و ظاهرا قرار نیست به این زودی ها تمام شود !!

در خصوص این فایل نوشتند و  خواهند گفت  و تا ظریف را #مرتد  و خونش را #مباح ندانند بیخیالش نخواهند شد !!
?نگارنده نیز بعنوان روزنامه نگار که بارها از عدم #شفافیت ، #تابو بودن بسیاری امور و افراد ، پاسخگو نبودن سیستم حاکمیتی  و نیاز #تغییر در برخی ساختارها نوشته ام پیشنهاد میکنم لااقل دولت  فایل  ۷ ساعته این گفتگو را منتشر کند تا دیگر  بهانه ای  بدست رسانه های معاند و دشمنان نیفتد !!

اما ??

وقتی مردم را نامحرم دانستید ،  وقتی گردش آزاد اطلاعات را عملی نکردید ، وقتی استاندارد های اطلاع رسانی خود را بروزرسانی نکردید ،  وقتی خطوط قرمز من درآوردی درست کردید ، وقتی لباس تقدس تن آدمهایی که ممکن الخطاست هستند کردید ، وقتی صاحبان قلم را با انواع ترس و تهدید به حاشیه راندید ، وقتی نخبگان را فراری و پخمگان را جایگاه دادید  ،  وقتی آزادی بیان و اندیشه را فقط در کتاب ها آوردید  ، وقتی برخی از حقوق اولیه شهروندی را از مردم سلب کردید و ... باید اگر روزی  فایلی ناخواسته منتشر شد  چهار ستون بدنتان بلرزد !!

?  جان کلام اینکه ؛ مطالبی که در فایل صوتی ظریف آمده است همان حرفهای  مردم عادی این مملکت است که سالها  پاسخی به آنها داده نشد و یا نخواستند داده شود .
✍️ آقایان مسئول؛ نکند اعتماد از دست رفته مردم ، شما را هراسان و مضطرب کرده است ؟ !
✍️ آقایان مسئول خبر دارید مدتهاست برخی شعار ما دیگه رای نمیدیم از بس دروغ شنیدیم را سر می‌دهند؟!!
✍️ آقایان؛ اگر نگران نظام و مملکت و این سرزمين هستید #تدبیر کنید ، زبانم لال موش به انبار فایل های صوتی محرمانه تان رخنه نکرده باشد !!


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو