سوال مخاطبان

کد خبر: 648-00907 گروه: یادداشت
1400/09/07 20:18

گاهی مخاطبان سوال میکنند  #چپی هستی یا #راستی و از این‌ که گاهی #مطالبم #مغز استخوان برخی ها را نوازش می‌کند تشکر می‌کنند ، گاهی هم شده مخاطبان #درخواست می‌کنند مشکلاتشان را به گوش #مسئولین برسانم که با یک تماس ، پیامک و یا #حضوری منتقل خواهم کرد .

? اما در پاسخ این عزیزان باید گفت ؛  جناب #حیدری_استاندار جدید در مراسم معارفه #جمله زیبایی گفتند که خیلی به #دلم نشست .
ایشان گفتند از چپ و راست و.. #عبور کنیم بیایید استانمان را #بسازیم .

?بنده معتقد به #نظام و منویات مقام معظم رهبری ام ، خودم را حق و #فکر مطلق نمی‌دانم،  برای افکار و #نوشته هایم دلیل و استدلال دارم ، صدای #مخالف را گوش می‌کنم و اگر حق بود می‌پذیرم ، مخالف من #دشمن من نیست ، اخلاق ، #انسانیت ، وجدان ، #صداقت و راستگویی ، مهر و محبت ، عشق ورزی ، #شعور و انصاف ، دوری از #تعصبات دینی و #سیاسی را سرلوحه خودم قرار داده ام و دیگران را هم بر اساس همین معیارها #قضاوت میکنم .

? خط قرمزم منافع #مردم و سرزمینم است هر کسی در راستای منافع این مردم قدمی بردارد به رسم #ادب دست او را بوسه میزنم و خدمات و زحمات ایشان را #منعکس میکنم  همچنین ، هر کس در #تضاد با منافع مردم قدمی یا قلمی بزند #تمام_قد جلوی او خواهم ایستاد و با #شهامت علیه او خواهم نوشت ، هر کس و هر #شخصیتی که باشد ، چه #استاندار ، چه #فرماندار ، چه #مدیرکل .

?سهم من از #توسعه استان همین اطلاع رسانی ، #روشنگری و #مبارزه با فساد است که در کانال و روزنامه #دیده_بان منتشر میکنم .

? معتقدم #مطالبه گری ، مشوق مسئولین در خدمتگزاری بیشتر است . سخن آخر اینکه ؛ ما بعنوان  یک رسانه #فعال در سطح استان ، مطالبه گری را #جدی_تر از گذشته ادامه خواهیم داد .


✔️  انتقادات ، پیشنهادات و سوژهای خبری خود را به آی دی زیر بفرستید حتما پاسخ خواهم داد .


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو