تغییرات مدیریتی در استان . . !!

کد خبر: 690-01013 گروه: یادداشت
1400/10/13 17:51
تغییرات مدیریتی در استان  . . !!

میزی بزرگ و شیک ، مونیتوری در اندازه تلویزیون ۴۲ اینچ ، مبلمان شیک و باکلاس ، چند گوشی تلفن مختلف ، کولر گازی سامسونگ ، زنگ خبر برای احضار منشی ، صندلی چرخان چرمی بزرگ ، راننده اختصاصی و ماشین شاسی بلند ، خرید مایحتاج منزل توسط نیروی خدماتی اداره ، سوار و پیاده کردن دم درب منزل ، حقوق و پاداش و اضافه کاری بالا ، بهره بردن فک و فامیل از مهمانسراهای داخل استان و تهران ، استفاده از رانت و ارتباطات گسترده ، اشتغال بستگان ، عقده گشایی و کینه خالی کردن و.. اینها شاید موارد اندکی از دلایل مدیرکل شدن در استان ماست که بعضی برای آن دست و پا میزنند

? دلایلی که برخی را #چاپلوس می‌کند برخی را #پاچه خوار ، برخی را #زیرآب زن ، برخی را دو رو و #ریا کار ، برخی را هر روز  #دویدن دنبال  این و آن  و..

?  نمی‌شود این #عارضه_شخصیتی را به همه #تعمیم داد ولی متاسفانه می‌شنویم  کسانی  برای مدیر شدن و پست گرفتن دست به #هرکاری میزنند .

? شخصیت #آرام و آینده نگر #استاندار و عدم تغییر معاونتهای استانداری خیلی ها را #گیج و سرگردان کرده است ، کسانی که نمیدانند برای #پست_گرفتن دم چه کسانی را ببینند ، #ذی_نفوذان استانی  یا با #لابی و ارتباط از #پایتخت خودشان را مطرح و #قالب ادارات  کنند .

? چهارمحال و بختیاری مدیرانی می‌خواهد جوان ، جسور ، جهادی و دستپاک . ما مدیرانی می‌خواهیم که بتوانند موانع توسعه را از سر راه بردارند ، مدیرانی می‌خواهیم که بن بست ها را بشناسند  ، استان ما مدیرانی می‌خواهد عملیاتی نه پشت میز لم داده و چای و نسکافه خور و اُتو کشیده و عصا قورت داده  ‌، ما مدیرانی می‌خواهیم متخصص و متعهد !!

☘️ معتقدم یکی از #آثار #دیده_بانی رسانه ها ، کاهش #هزینه_های_نظارت ، رفع ایرادات و کاستی‌ها و مهمتر #نشاط و #کارآمدی مدیران است .

☘️ ☘️  روزنامه دیده بان علاوه بر #اطلاع_رسانی و انتشار #زحمات و خدمات مدیران ، #رسالت اصلی خود را  #روشنگری ، #مطالبه گری ،#نقد_منصفانه و #هوشمندانه و احیانا در مقطعی از زمان اعتراض به #انتصاب_های احتمالی مدیران #نالایق می‌داند  چون معتقد است دولت #سیزدهم برای برون رفت از #مشکلات و عقب ماندگی ها فرصت #آزمون و #خطا ندارد و این دولت برای موفقیت در تمام عرصه ها  نیاز به #دیده_بان_تیزبین دارد .


?منتظر دریافت گزارشات ، دیدگاه‌ها و نظرات شما مردم فهیم هم استانی هستیم .


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو