سفر روسیه

کد خبر: 710-01102 گروه: یادداشت
1400/11/02 18:50
سفر روسیه

به شبکه های #روسی دسترسی ندارم و زبان روسی بلد نیستم ببینم آیا بعد از سفر رییس جمهور کشورمان به روسیه شبکه های اجتماعی و فضای مجازی آنها هم پر شده از سفر رییس جمهور ایران به روسیه !!

♻️ ابراهیم رئیسی هنوز در #فرودگاه مسکو سوار هواپیما نشده بود که زیر #سوال بردن سفر ، #تعریف ، #تمجید و اکثرا تخریب ها در فضای رسانه ای شروع شد .

♻️ یکی #نماز خواندن رییس جمهور را نقد می‌کند یکی از نماز خواندن #تعریف می‌کند ، یکی #استقبال از ایشان را زیر سوال می‌برد یکی گفتگوی پوتین و #سلام رساندن به #مقام_معظم_رهبری را افتخار می‌داند ، یکی ارتباط ایران با #ابرقدرت‌های سیاسی اقتصادی دنیا را تمجید می‌کند یکی عدم عضویت ایران در پیمان #شانگهای را زیر سوال می‌برد و..‌

♻️ یکی نیست #بپرسد #نتایج این سفر کی عملی خواهد شد یکی بپرسد #مردم از این سفر چه بدست خواهند آورد ، یکی بپرسد #گشایش اقتصادی در راه است ، یکی بپرسد #تعاملات اقتصادی ما با روس‌ها افزایش پیدا خواهد کرد و..‌

♻️ با این وجود معتقدم همینکه این سفر شدیدا مورد توجه کشورهای #عربی و #آمریکا قرار گرفته نشان می‌دهد سفر #مهمی بوده است .
♻️ همینکه #رزمایش #ایران و #روسیه و #چین همزمان برگزار شد نشان از #قدرت کشور ما در عرصه #نظامی است
♻️ همینکه نشان داد #تحریم‌ها بی اثر شده اند نقطه قوت است . همینکه رئیس جمهور بلافاصله از مناطق #سیل_زده بازدید کرد قابل تحسین است.
✍️ امیدوارم #مسولین کشور  نتایج حاصل از این سفر را برای مردم #رسانه ای و #تبیین کنند تا #هزیان_گویی_معاندین کم شود


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو