شرط انتصاب

کد خبر: 739-01201 گروه: یادداشت
1400/12/01 22:56

مردم گاهی به رسانه ها  گِله می‌کنند ساعت ۲ و نیم که می‌شود تعداد زیادی  خودرو  پلاک قرمز از شهرستان خارج و یا وارد می‌شوند!!

  مردم می‌گویند چرا برخی  مدیران یا حتی فرمانداران در شهرستان مربوطه  سکونت ندارند که از  حال و روز مردم باخبر شوند ؟ چرا برخی مدیران حاضر نیستند  خانواده های خود را به شهر محل کار  منتقل تا مانند آنها از امکانات و  رفاه عمومی بهره مند شوند ؟متاسفانه  شاهد بودیم  دستورالعمل هایی در رابطه با سکونت مدیران در محل  کار صادر شده اما بنابه دلایلی  مسکوت می ماند .   بارها دیده ایم  فرمانداری نه در مرکز استان ، بلکه در  استان دیگر ساکن بوده و  پروازی مدیریت شهرستان را برعهده داشته و از حال روز مردم  باخبر میشدند .

بارها دیده ایم برخی مدیران کل با  هزینه بیت المال و حتی  ماموریت اداری روزهای آخر هفته با  هواپیما به خانواده سر می‌زدند!!

  شاید  مسولین اطلاع داشته باشند علاوه بر ابلاغ  بخشنامه های متعدد ، در سال ۱۳۸۴ به پیشنهاد وزارت کشور  هیأت محترم  وزیران به استناد  اصل ۱۳۸ قانون اساسی مجدد بخشنامه ای صادر کرد تا مدیران را به سکونت در محل کار الزام کنند .

  اکنون در دولت  سیزدهم امیدواریم مسولین محترم استان ، در  انتصاب  فرمانداران ، مدیران کل و مدیران  شهرستانی و همچنین  بخشداران و شهرداران سکونت به همراه  خانواده در شهر محل کار را در دستور کار قرار دهند تا این عزیزان 'خطرات و هزینه های تردد را بر بیت‌المال تحمیل نکنند و خانواده آنان نیز مانند بقیه مردم از  پارک‌ها و  تفرجگاه‌ها بهره مند شوند و فرزندانشان هم از امکانات  آموزشی در شهرستان استفاده کنند و خدانکرده از  درمانگاه‌های موجود هم برای  بیماری خود و خانواده بهره برده و اگر چنین امکاناتی در شهر محل سکونتشان وجود ندارد آستین  همت بالا بزنند و با برنامه ریزی ، سعی کنند امکانات لازم را در شهر محل سکونت مهیا کنند تا مردم  طعم مدیریت جهادی و  انقلابی را بچشند .

  دیده بان  امیدوار است آقای استاندار و مسولین مرتبط با انتصابات ، این  شرط مهم را در انتصاب مدیران  لحاظ و مد نظر قرار دهند .


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو