#رودرو شدن مردم با هم !!

کد خبر: 851-10429 گروه: یادداشت
1401/04/29 23:04
#رودرو شدن مردم با هم !!

? تقریبا روزی نیست که بحث #حجاب و کلیپ های #درگیری مردم با هم یا با #گشت ارشاد در فضای #مجازی خبرساز نشود .

? این روزها #صحنه های پر از #غم و اندوهی از رویارویی مردم با یکدیگر می‌بینیم ، انگار #مردم ما از اول دو جور آفریده شده اند یا #باحجاب یا #بی حجاب ، یا #انقلابی یا #ضد انقلاب ، یا با #دین یا بی دین ، یا #ثروتمند یا #فقیر ، یا #مومن یا #کافر یا دهک بالا یا دهک پایین یا #اصولگرا یا #اصلاح طلب و..‌

⚠️ نمیدانم #هدف دور کردن #ذهن مردم از مشکلاتی همچون #گرانی و #تورم کمر شکن است که #حواسشان پرت شود یا چیز دیگر ، هر چه هست این راهش نیست !!
 
? بخدا درستش نیست این مردم در #کوچه و #خیابان و #اتوبوس و تاکسی با هم درگیر شوند ، درستش نیست مردم #رودروی هم قرار گیرند ، درستش نیست اگر کسی مانند ما #فکر نمی‌کند او را #نقره داغ کنیم .

? ما هنوز #نیاموخته ایم کار #فرهنگی با بگیر و ببند درست نمی‌شود ، با #سمینار و #همایش و راهپیمایی کار فرهنگی نمی‌کنند ، با #تجمع و #شعار علیه این و آن کار فرهنگی نمی‌شود .

? برای کار فرهنگی نیاز به #صبر و #متانت است ، نیاز به #تخصص و حضور چهره های وزین و #مقبول اکثریت مردم است ، کار فرهنگی #آدم فرهنگ نیاز دارد نه آدم #سیاست ، کار فرهنگی #سال‌ها زمان می‌برد با یک #هفته و یک ماه و #شش ماه نمی‌شود کار فرهنگی کرد .

? معتقدم حجاب #محدودیت نیست بلکه #مصونیت است اما با #بگیر و #ببند و درگیر کردن مردم با هم و کشاندن موضوع به شبکه های اجتماعی نتیجه #عکس خواهد شد .

? برخوردهای تند و #خشن در بحث حجاب ، بجز #تنفر و #لجبازی نتیجه ای نخواهد داشت ، فرهنگ سازی در بحث عفاف و حجاب #سال‌ها زمان می‌برد.

? انتشار فیلم #مقاومت یک #مادر در برابر ون گشت ارشاد ، خیلی ها را #متاثر کرد ، مادری که فریاد می زد دخترم #مریض است ، #تازیانه ای به روح و روان مردم بود ، اینگونه برخوردها حتی مورد تایید زنان محجبه جامعه ما نیست و . . .

✍️ راستی #ارگانهای فرهنگی در این چند سال #چکار کردند که امروز در بحث حجاب کار به درگیری #مردم با مردم #کشیده شده است ؟!!


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو