نشست خبری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری با خبرنگاران واصحاب رسانه

کد خبر: 92-960604 گروه: اخبار روابط عمومی ادارات
1396/06/04 21:54
نشست خبری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری با خبرنگاران واصحاب رسانه

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت نشست خبری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری  با خبر نگاران و اصحاب رسانه در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان  چهارمحال و بختیاری ،مهندس مجید فرهزاد  مدیر عامل این شرکت در نشست خبری خود ضمن گرامیداشت  هفته دولت وتشکر از اصحاب رسانه که در زمینه اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف و اطلاع رسانی  فعالیتها، پشتیبان محکم این شرکت بوده اند گفت: در هفته دولت سال جاری ،55 پروژه  این شرکت با اعتباری بالغ بر 860 میلیارد ریال افتتاح وکلنگ زنی خواهد شد که از این تعداد 36 پروژه افتتاحی و 19 پروژه کلنگ زنی می باشد

وی خاطر نشان کرد :سه قابلیت انرژی برق ازجمله قابلیت اطمینان ، ارائه خدمات سهل وآسان از طریق ایجاد درگاه های خدمات غیر حضوری و ایجاد زیر ساخت های مناسب برای سرمایه گذاران وصنایع درصنعت برق همه کشورها امری ضروری است که به لطف خدای متعال وهمت تلاش گران صنعت برق استان دستاوردهای مطلوبی در این زمینه داشته ایم.

 مهندس فرهزاد در ادامه سخنان خود به تنظیم برنامه استراتژیک و چشم انداز 1404 این شرکت اشاره کرد و گفت: همه اهداف این چشم انداز حول محور رضایتمندی مردم تنظیم گردیده وبا اجرای این چشم انداز در سال 1404 ، مراجعه حضوری مشترکین به شرکت به عدد صفر خواهد رسید و ارائه خدمات از طریق در گاه های غیر حضوری انجام می شود .

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود گفت : درحال حاضر 17 پست فوق توزیع با ظرفیت 825 مگاولت آمپر و دو پست انتقال 63/400 کیلوولت با ظرفیت 850 مگاولت آمپر ،تاسیسات زیر بار این شرکت را تامین می کند .

قابلیت اطمینان وپایداری شبکه بعنوان یکی از شاخص های صنعت برق ، موضوع دیگری بود که مهندس فرهزاد در توضیح آن گفت :سطح قابلیت اطمینان شبکه در استان چهار محال وبختیاری باتوجه به اقلیم آب وهوایی ونقاط صعب العبور استان بسیار مطلوب می باشد

ایشان نصب 116هزار چراغ روشنایی معابر ، احداث 121 فیدر فشار متوسط ، برق دار کردن 5/99 درصد روستاهای استان ، کاهش چشمگیر تلفات انرژی از 24/15 به 8/11 درصد ، کاهش خاموشی ها از 4581 مورد به 2720 و .... را از دیگر اقدامات شاخص این شرکت تا پایان سال 95  عنوان کرد.

مهندس فرهزاد ، با اشاره به شناسایی ظرفیت ها جهت استفاده از انرژی های نو وتجدید پذیر در سطح استان گفت: دونیروگاه مولد مقیاس کوچک در استان احداث شده و 11 موافقت نامه دیگر به منظور احداث این نیروگاه ها صادر گردیده وافزود: احداث نیروگاه های خورشیدی نیز در شهر طاقانک و فرادنبه در دست اقدام می باشد.

ایجاد 5 درگاه ارائه خدمات غیر حضوری بعنوان یکی دیگر از اقدامات شاخص این شرکت مطرح شد که مهندس فرهزاد در ادامه سخنان خود به تشریح این درگاه ها پرداخت .

ایشان در جواب سوال خبرنگارحاضر دراین جلسه گفت : استقبال  کشاورزان از طرح های تشویقی گذر از پیک بار تابستان سال جاری ، مطلوب بوده و 70 درصد از مشترکین متقاضی این طرح ها به اعلام همکاری خود ، عمل کردند.

آموزش پرسنل بصورت مستمر و آموزش مشترکین از طریق رسانه های جمعی بویژه صدا وسیمای مرکز استان پاسخ سوال خبرنگار دیگری بود که در این جلسه مطرح گردید.

در پایان جلسه مهندس فرهزاد ضمن تشکر از حضور همه خبرنگاران و اصحاب رسانه  در این نشست ، دفتر روابط عمومی این شرکت را گوش شنوای پیشنهادات و انتقادت  خبرنگاران و اصحاب رسانه دانست.


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو