گروه : اخبار
حوزه : -
کد خبر : 1023-11019
تاریخ : 19 دی 1401, 18:37
فضای کنونی کشور فضای کار و تلاش دولتمردان است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، شرایط کنونی کشور را فضای کار و تلاش رییس‌جمهور و هیات دولت دانست و گفت: البته برخی نارسایی‌ها، کم‌کاری‌ها و مطالبه‌هایی هم وجود دارد که باید مطرح شود.

به گزارش دیده بان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در جمع مردم خانمیرزا در مسجد امام صادق(ع) شهر آلونی تاکید کرد: سرکشی از تمامی شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری، شنیدن صحبت‌های مردم و گفت‌وگو با آنان در دستور کار قرار گرفته است که این برنامه تاکنون به کیار و خانمیرزا انجام شده است.

وی ایجاد و تحقق رفاه و آسایش برای جامعه بشری را ضروری دانست و افزود: برگزاری اخیر یادواره شهدای شهرستان خانمیرزا بسیار پُرشور بود که بخش قابل‌توجهی از هزینه‌های آن را مردم این شهرستان بر عهده داشتند.

نکونام تصریح کرد: در این سفر تعدادی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری خواسته‌های مردم شهرستان خانمیرزا را شنیدند که باید برای بررسی جدی و انجام آن اقدام شود.

وی با اشاره به لزوم توجه مسوولان و دست‌اندرکاران به وظایف خود یادآور شد: مردم، مسوولان و گروه‌های مختلف نباید به‌دنبال امور دنیوی باشند بلکه باید با عبادت، تمامی ثانیه‌های عُمر خود را در مسیر خداوند قرار دهد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به تلاش و موضع‌گیری استکبار جهانی برای منحرف کردن جوانان و وارونگی اذهان عمومی در حوادث اخیر ایران گفت: با نفوذ در فضای مجازی و رسانه‌ها توانستند تعدادی از افراد جامعه از گروه‌‎های مختلف را از مسیر صحیح خارج و منحرف کنند.

نکونام با اشاره به پیاده‌سازی اسلام در مقطع کنونی افزود: امروز در شرایط بسیار خاص و ویژه‌ای هستیم و نظام جمهوری اسلامی توانسته با گذشت ۴۳ سال از عمر پُربرکت خود در بخش‌های اقتصادی، صنعتی، نظامی و دفاعی تحول ایجاد کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: عقلای اروپایی و کشورهای پیشرفته دنیا به تحول در ایران و رشد شاخص‌های توسعه‌ای کشور تاکید کرده‌اند.

نکونام شرایط کنونی کشور را فضای کار و تلاش رییس‌جمهور و هیات دولت دانست و اظهار داشت: البته برخی نارسایی‌ها، کم‌کاری‌ها و مطالبه‌هایی هم وجود دارد که باید مطرح شود.

وی رفع مشکلات داخلی کشور را ضروری برشمرد و گفت: آمریکا و دشمن به‌شدت در حال ترس و وحشت هستند اما پایه‌های ایران مستحکم شده است و دشمن نمی‌تواند این مهم را ببیند و برای همین، مشکل‌آفرینی می‌کند.

انتهای پیام/

دیده بان زاگرس