گروه : اخبار
حوزه : -
کد خبر : 1030-11021
تاریخ : 21 دی 1401, 23:05
افتتاح پروژه‌هاي قابل توجه در چهارمحال و بختياري همزمان با دهه فجر

 استاندار چهارمحال و بختیاری با نوید اینکه در دهه فجر امسال طرح‌های خوبی در استان به بهره‌برداری می‌رسد، یادآور شد: میزان اعتبار هزینه‌شده برای این طرح‌ها 2 برابر طرح‌های افتتاح شده هفته دولت است.

به گزارش دیده بان، غلامعلی حیدری روز چهارشنبه در نشست مشترک شورای اداری و جلسه معارف مدیران استان در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: با توجه به پروپاگاندا و حجم زیاد تبلیغات سوء دشمن ، دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به نسل جوان است.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد در این مدت با فعال کردن روابط عمومی‌ها و ارتباط مستمر با رسانه‌ها، فعالیت انجام شده را بیان کنند و دستاوردهای انجام شده را تبیین کنند.

به گفته وی،امروز جهاد تبیین مدیران دستگاه‌های اجرایی، خدمت‌رسانی به مردم است و در برابر هجمه دشمنان که به دنبال ناامیدی و ایجا یاس در جامعه هستند، فرایند و روند اجرایی طرح‌ها و پروژه های دستگاههای خود را به اطلاع عموم برسانند.

استاندار چهارمحال و بختیاری، ایجاد اشتغال را یکی از برنامه‌ها مهم دانست و گفت:برای اشتغالزایی در دولت گامهای بلندی برداشته شده است و در استان نیز این گامها باید محکم و جدی تر برداشته شود.

وی افزایش بهره‌وری و بهره‌گیری از شرکت‌های دانش بنیان در راستای ایجاد اشتغال را مهم ارزیابی کرد و گفت:سطح گلخانه های استان ۳۰ هکتار بود که اکنون ۲۵ هکتار دیگر افزایش یافته است و ۳۰۰ هکتار دیگر نیز به این سطح اضافه خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری به فعال شدن ۶۵ کارگاه و واحد تولیدی تعطیل شده در این دولت در استان اشاره کرد و گفت:این واحدها اکنون به مدار تولید بازگشته‌اند و از راه‌اندازی مجدد کارگاه‌های تولید تعطیل‌شده حمایت می‌شود.

حیدری به مدیران دستگاههای اجرایی تاکید کرد زمینه حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را فراهم کنند و این زمینه تاکید کرد:حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی باعث ایجاد اشتغال جهشی می‌شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی موانع سر راه سرمایه‌گذاران را مترفع و برطرف کنند.

حیدری بر پیگیری مصوبات سفر استانی رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: در این زمینه مبادله‌نامه‌ها و تفاهمنامه‌ها خوبی تدوین شده است و ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی آن را در وزارتخانه‌ها دنبال کنند.

وی به نشست اخیر استانداران با رییس جمهور اشاره کرد و گفت:در این نشست مطالب هر استان به رییس جمهور منعکس شد و تصمیمات خوبی برای استان‌ها گرفته شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه به دیدار با رییس‌جمهور نیز اشاره کرد و گفت: در این سفر رییس جمهور دستوراتی را وزرا برای پیگیری مسائل استان مطرح کرد.

حیدری به اجرای طرح مسکن ملی در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت:در بخش اختصاص زمین برای اجرای طرح ملی مسکن این استان 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از برخی از استانهای دیگر جلوتر است و باید در بخش ساخت و ساز نیز تسریع شود و به طرح سرعت بخشید.

به گفته وی، مدیران دستگاه‌های اجرایی برای فروش املاک مازاد دستگاه‌های خود اقدام کنند و در این زمینه باید ملاک‌های قانونی را اجرا کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری فساد اداری را خط قرمز مدیران و همه کارکنان دولت دانست و گفت: تخلف در هر دستگاه‌های جفا به خون شهداست و با هر گونه تخلف احتمالی نیز مدیران دستگاههای اجرایی باید برخورد کنند.

وی شایسته‌سالاری را یکی از موضوعات مهم از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: راه را برای مدیران جهادی و انقلابی باید باز گذاشت.

انتهای پیام/

دیده بان زاگرس