گروه : یادداشت
حوزه : -
کد خبر : 356-990903
تاریخ : 3 آذر 1399, 20:31
روحانیت پاسخگو

کاظم #صدیقی را که میشناسید ، امام جمعه #موقت_تهران که گفته بود #کرونا بلای خدا و نتیجه گناهان خود ماست .

ایشان اخیرا در نطقی جدید فرموده اند : دنیا جای تن پروری و استراحت نیست ، ما به دنیا آمده ایم که زجر بکشیم و در آن دنیا لذتش را ببریم !!
اگر بخواهم قلمم را به حال خودش رها کنم و دقایقی خودم را جای روزنامه نگاران اروپایی قرار دهم که چه راحت مینویسند و نقد میکنند حرفها میتوان گفت ولی خطوط قرمز های ایجاد شده تلنگری میزند که فلانی #اینجا_ایران است  کجا با این عجله !!
#نقد کسی که لباس #روحانیت بر تن دارد خط قرمز است و زیاد نمیشود به آن نزدیک شد البته بجز شیخ حسن روحانی !!
مثلا کدام رسانه جرات دارد سوال کند #هزینه_دفاتر_نمایندگان #ولی_فقیه در استان ها چقدر است ؟ کجا هزینه میشود آیا دیوان محاسبات میتواند اسناد هزینه ای آنان را بررسی کند؟  از اعتبارات دولتی استفاده میکنند یا ..؟  و...
 خوشبختانه با ورود شبکه های مجازی و عصر انفجار اطلاعات مردم خوب میدانند چه کسی چه میگوید  . مردم میدانند خداوند فقط ما ۸۵ میلیون جمعیت را امتحان نمیکند و ۷ میلیارد بقیه را بحال خود رها کرده باشد  ! مردم خوب میدانند این مردمان ایران زمین هستند که از بدو ورود به این دنیا باید در فقر و فلاکت و بدبختی باشند و آن ۷ میلیارد مردم دنیا  در خوشی و رفاه قوطه ور باشند  و دست آخر هم در آن دنیا قیر به گلوی ۷ میلیارد نفر کافر  ریخته خواهد شد !!  مردم ما خوب میدانند در آن دنیا همگی ساکن بهشت هستند و الباقی در جهنم سوزان ، مردم ما میدانند اگر  کمک معیشیتی از دولت نگیرند و زجر بکشند داخل بهشت برین خواهند شد و... !!
سخن آخر ؛ یک شخص روحانی ،  یک فرد است مانند من و شما و همه در برابر قانون مساوی و پاسخگو ، سوال از روحانیت در هر پست و مقامی تضعیف نظام نیست . هیچ کس معصوم نیست که نشود  عملکرد وی را نقد کرد ، اصلا #روحانیت باید #پیشرو_نقد باشد البته  اگر میخواهد مردم را #دیندار کند ، نمیشود بر اثر بیماری مردم را به امام زاده ها راهنمایی کرد ولی خود با حلقه های امنیتی راهی بیمارستان های خارجی شد.
کاظم صدیقی سخنش را  گفت من کم سواد کم تجربه هم گفتم . #قضاوت با شما . .

انتهای پیام/

دیده بان زاگرس