گروه : یادداشت
حوزه : -
کد خبر : 395-991008
تاریخ : 8 دی 1399, 23:01
مجلس اولی ها . .

نمیدانم دقیقا چند نفر از نمایندگان مجلس انقلابی مان مجلس اولی هستند ‌. مجلسی که قول داده بود بفکر مردم و اقتصاد فرو پاشیده و معیشت مردمانش باشد

دیروز در خبرها دیدم  دردانه های مجلس با جدیت تغییراتی در قانون انتخابات ریاست جمهوری اعمال کرده اند . در این بین یکی فریاد میزد در مجمع تشخیص که نوشتید دبیر ،  اصلاح کنید بنویسید اعضا که همه بتوانند شرکت کنند .!!
دیدن و شنیدن  این مباحث در رسانه ها این سوال را در ذهنم ایجاد کرد که اولا  چه کسانی قانون انتخابات را چهل سال پیش نوشته اند که پس از ۴ دهه نیاز شده قانون را حالا  اصلاح کنند و ثانیا وقتی نیمی از نمایندگان ما اولین تجربه نمایندگی را دارند چطور قانون جامع و کاملی را تصویب خواهند کرد که شایستگان بتوانند رییس جمهور شوند  .!!مجلس انقلابی قرار بود بفکر سفره های مردم باشد که روز به روز آب میرود
مگر قانون انتخابات چه ایرادی  داشت که صدها نفر شرکت کنند و چند روزی سرگرم باشند !!  ولی در نهایت چهار یا پنج نفر تایید صلاحیت میشدند  و در اختیار ملت قرار میگرفت که یکی را انتخاب کند  .
شاید هم  این عزیزان قانون را طوری اصلاح کرده اند که خودی ها بتوانند وارد این گود شوند و نخودی ها همچنان در حاشیه و پشت درب  بمانند تا روزی صبح شان بدمد !!
سخن آخر اینکه ؛ این مردم را دیگر نمیشود سرگرم تحلیل های آبکی کرد ، مردم  در انتخابات مجلس نشان دادند اگر گزینه اصلحی نداشته باشند شرکت نخواهند کرد ، بجای سیاسی بازی بفکر تورم و  معیشت مردم باشید .

انتهای پیام/

دیده بان زاگرس