گروه : یادداشت
حوزه : -
کد خبر : 421-991102
تاریخ : 2 بهمن 1399, 22:00
دم باد گرم . .!!

آلودگی هوا این روزها در کلان شهرها بیداد میکند . ما که نفهمیدیم علت این آلودگی از بنزین است یا مازوت یا گازوییل یا کارخانه ها . هر چه که باشد حاصل تدبیر و تدبر مسئولین این مملکت است .

نکته جالب این آلودگی جایی است که مسئولین ما بجای بررسی و علت یابی کارشناسی برای رفع آلودگی هوا  دست به دامان باد میشوند که وزیدن کند هوای شهرها را تمیز و روی مسئولین را سفید نماید  .
وقتی تصمیم های برخی مسئولین را میبینی ، کم اشتباه نگفته ایم اگر بگوییم برخی از مسئولین و مدیران ما برای رفع مشکلات و سو مدیریت ها #تکیه شان بر #باد است .
به مدیری گفتم در فلان قسمت دستگاه اداری ات ضعف وجود دارد  مراقب باش هوا نشوی گفت ببین ۵ ماهی تا آخر دولت فرصت است تا دولت بعدی هم روی کار بیاید و سوار کار شود ۳ ماه طول میکشد و سرانگشتی یکسالی مدیرم !!
به مدیر دیگری گفتم از عملکرد خودت دفاع کن والا ماندگار نخواهی بود گفت ببین دولت که عوض شد جای ما نیست ما اصلاح طلب هستیم و دولت بعدی اصولگراست چه بخواهم و چه نخواهم باید بروم پس نگران نیستم هر کس هر چی میخواهد بگوید  !!
وقتی این صحبت ها را میشنوی نتیجه میگیری #تکیه بعضی #مسئولین ما بر #باد است که تغییر ایجاد کند نه درایت و تخصص و اقدام کارشناسی شده  و الا این وضع مملکتمان نبود !!
آشفتگی های فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی حاصل تکیه دادن بر بادهایی است که با شعار و فریب و ریا و ایشالله و ماشالله ایجاد شده است .
موفقیت و پیشرفت های علمی ، اقتصادی ، سیاسی و.. دیگر کشورها نشان میدهد  آنها بر دانش و تخصص و توان خودشان تکیه زده اند و در جهت تامین منافع ملی شان تعامل و حرکت میکنند اما ما به امید روی کار آمدن فلان رییس جمهور در فلان کشور   ، تغییر دولت ، تغییر وزرا و تغییر استانداران و .. تکیه کرده ایم ، تکیه ای بر باد که معلوم نیست چه وقت و چگونه و با چه سرعتی بوزد!!
خدا به داد این مملکت و مردمش برسد که امید برخی مسئولینش به باد است !!

انتهای پیام/

دیده بان زاگرس