گروه : یادداشت
حوزه : -
کد خبر : 556-00421
تاریخ : 21 تیر 1400, 21:28
پیشرفت !!

کلیپ های #ازدحام ایرانیان برای ورود به خاک #ارمنستان را شاید شما هم دیده باشید .  
✍️ گفته میشود روزانه  ۱۸۰۰ نفر عازم ارمنستان ،  حدود ۱۰۰۰ نفر عازم #ترکیه و صدها  نفر هم  عازم #دبی و.. می‌شوند .

? این کلیپ ها هر بیننده ای را یاد #ونزوئلا خواهد انداخت که مردمش گروه گروه از مرز کشورشان بدلیل فشار #تورم ، #فقر و گرسنگی خارج می‌شدند.
⛔️ روزگاری نچندان دور که #اینترنت وجود نداشت تا بفهمیم دنیا چه خبر است  به گوشمان می‌خواندند #اروپا اگر اروپا شد صدها سال #زمان برد تا توانستند #فرهنگ سازی کنند و موفق شوند و  توسعه و پیشرفت نمایند  اما یهو #بیخ گوشمان #ترکیه و کمی آنطرف تر #سنگاپور، #مالزی و #کره راه میانبری پیدا کردند و  ره صد ساله را چند ساله پیمودند .

? واقعیت تلخی که این روزها بر مردم این سرزمین می‌رود نشان می‌دهد بسیاری از #شعارهایی که دادند و هنوز سر می‌دهند عملیاتی نشد  ، واقعیاتی که این روزها شاهدش هستیم میگوید #پیشرفت فقط #نظامی و موشک نقطه زن نیست ، پیشرفت یعنی #رفاه ،  آرامش و #امنیت اقتصادی مردم کشورت ، پیشرفت یعنی ماندن نخبگان برای آبادانی کشورت ، پیشرفت یعنی بیش از ۵۰ درصد مردم کشورت #واکسینه شده باشند ، پیشرفت یعنی #جاده های کشورت روزانه  #خون مردم را نگیرند ، پیشرفت یعنی مسئولین از #صدر تا #ذیل_پاسخگوی اعمال خود باشند ، پیشرفت یعنی #تجدید نظر در شعارهای چهل ساله عملی نشده ، و پیشرفت یعنی #عذرخواهی از مردمی که نتوانستید آنها را به رفاه و آرامش و امنیت برسانید ، #پیشرفت یعنی #برچیدن اتاق های فکری که هیچ خروجی نداشتند و ندارند ، پیشرفت یعنی #جلوگیری از #تحقیر مردم با #بیآبی و بی #برقی و ..

             " طهماسبی #روزنامه_دیده_بان  "

انتهای پیام/

دیده بان زاگرس