گروه : یادداشت
حوزه : -
کد خبر : 626-00728
تاریخ : 28 مهر 1400, 18:14
نمایشگاه #اکسپو_دبی !!


◀️ نمایشگاه اکسپو دبی که با رفتن #محمود احمدی نژاد رسانه ای شد که اگر نمی‌رفت و با #شل_حجابان عکس یادگاری نمی‌گرفت شاید ما #نمیدانستیم این نمایشگاه چیست و با چه هدفی #برگزار شده است !

◀️  نمایشگاهی که با هدف معرفی و شناساندن  #دستاوردهای #فرهنگی و #صنعتی شرکت‌ها و کشورهای #دنیا در #دبی برگزار شده است .

◀️ این نمایشگاه که با حضور ۱۹۰ کشور دنیا برگزار شده انبوهی از #جمعیت دنیا را به این کشور روانه خواهد کرد . نمایشگاهی که  با سرمایه گذاری ۷ #میلیارد دلار و سودی حدود ۳۰ میلیارد #یورو  پس از ماهها به کارش  پایان خواهد داد .

⏪  کسانی که حداقل یک #سفر_خارجی رفته باشند می‌دانند هنگام برگشت حس #افسردگی به آدم دست خواهد داد !!
⏪ #رفاه ، #تکنولوژی، آرامش و #آسایش مردمان از ما بهتران دیگر کشورها کلافه ات می‌کند که ما #کجا و #آنها کجا ، و اکنون اینهمه تکنولوژی یکجا در نمایشگاهی به #وسعت ۴۳۰ هکتار  !!

⏪ گاهی #شعارها و #حرف های صدمن یه غاز سیاستمداران کشور را که میشنوی #متحیر میشوی اینها از کدام #کره آمده اند ؟  مردم را چه #فرض می‌کنند که نمیدانند در کشوری که  ۶۰ میلیون نفر #محتاج کمک #معیشتی است و  ۳۰ میلیون نفر آن زیر #خط_فقر است صحبت از #امید و آینده کردن مضحکه و #طنز تلخ #روزگارش است  !!

⏪ وقتی صدای  #خرد شدن #استخوان های #مردم کشورت ،  زیر #کوه_تورم و گرانی را  میشنوی دیوانه کننده است ببینی سیاستمدار کشور  راست راست در چشمت خیره می‌شود و #دم از #پیشرفت و توسعه و آرامش و انسانیت می‌زند!!

⏪ مگر می‌شود با #دنیا_قهر بود و بتوانی اقتصاد کشورت را سر و #سامان دهی ؟ مگر می‌شود با #درآمد و بودجه ناچیز کشور در مقابل کشورهایی که صدها #میلیاردها دلار #تبادلات اقتصادی دارند #مچ انداخت و عرض اندام کرد ؟!!

⏪ مگر می‌شود #خوراک و #پوشاک و #تفریح و.. برای دیگر کشورها #حلال و جز #حقوق_اولیه انسان محسوب شوند اما همان‌ها برای  مردم اینجا #حرام و #خط_قرمز بود  و #وعده آرامش و آسایش داد ؟!!

⬅️ سیاستمداران ما طبق #کدام_الگو می‌خواهند مردم ما را به رفاه و آسایش برسانند که پس از #چهل_سال هنوز اندر خم یک کوچه اند  ، حتی روز به روز و سال به سال #وضع مردم بدتر از گذشته می‌شود   !!  
⬅️ سیاستمداران ما که نمی‌توانند  قیمت #مرغ و #شیر و #نان و #خودرو ملی و مسکن و ... را حل کنند چگونه می‌خواستند و می‌خواهند  برای #جهان الگو تعریف و دنیا  را #مدیریت کنند ؟!!

✍️ جان کلام اینکه واقعا مانده ام محمود #کبیر با چه #هدفی به نمایشگاه اکسپو دبی سفر کرد؟  آبروی خودش را ببرد ؟ آبروی مردمش ؟   یا ...؟!!

شما میدونید ؟

انتهای پیام/

دیده بان زاگرس