گروه : یادداشت
حوزه : -
کد خبر : 668-00923
تاریخ : 23 آذر 1400, 20:23
#بودجه

لایحه بودجه باید وارد کمیسیون های مجلس شود تا نمایندگان بتوانند آن را بررسی و  کنکاش کنند اما شواهد نشان می‌دهد باید خودمان را برای #ریاضت اقتصادی و #انقباض و #انبساط در سال آینده آماده کنیم !!

? در این لایحه #دلار ۲۳ هزار تومان و فروش روزانه #نفت هم یک و نیم میلیون بشکه در روز با قیمت ۶۰ دلار در نظر گرفته شده است .

? از طرف دیگر برخی مسئولین عزیزتر از جان به مردم همیشه در صحنه #توصیه می‌کنند بودجه سال آینده نیاز به #تاب آوری و #تحمل بیشتر مردم دارد لذا مردم بیچاره آستانه تحملشان را بالا برده و #دم نزنند تا به لطف پروردگار مسولین با آرامش خاطر ما را از این یکی #پیچ خطرناک هم به سلامت #عبور دهند !!

? گفته شده که ارز ۴۲۰۰ تومانی هم حذف شده و فقط برای #دارو و #گندم پرداخت می‌کنند ، بنده از #علم اقتصاد چیزی #بلد نیستم و قطعا #یک_صدم علم دکتر سردار حاج #محسن_رضایی را ندارم ولی حس ششمم  می‌گوید سال آینده باید #شاهد بوجود آمدن انواع #موج ها از جمله گرانی ، تورم ، بیکاری و #شنیدن صدای #خرد شدن استخوان های مردم #طبقات_متوسط به پایین جامعه باشیم .

??خلاصه کلام اینکه

? کشوری که در این #چهل سال #سه_هزار میلیارد دلار نفت فروخته است بجای اینکه چنان #پویا و شکوفا باشد در آستانه #فروپاشی اقتصادی است .

#رشد اقتصادی ۸ درصدی #شعاری بیش نیست ، تو باور نکن !!

انتهای پیام/

دیده بان زاگرس