گروه : یادداشت
حوزه : -
کد خبر : 681-01005
تاریخ : 5 دی 1400, 22:34
تغییرات مدیریتی . . !!

سوت تغییرات مدیریتی روزها و هفته های آینده در استان به صدا درخواهد آمد .

?طبق شنیده ها برخی مدیران کل هم جابجایی ها در زیرمجموعه و یا ادارات شهرستانی را کلید زده اند .


?همانطور که میدانید لازمه پویایی سیستم های اداری ، گردش مدیران است ، آب ذلال مدتی راکد بماند خواهد گندید اما باید در نظر داشت هر تغییری لزوما مثبت نخواهد بود و اگر مدیری با سابقه مبهم یا عدم تخصص و تجربه منصوب شود چه بسا بجای پیشرفت ، شاهد پسرفت در یک مجموعه خواهیم بود  .
?گاهی لیست و اسامی افرادی شنیده می‌شود که اکثرا افرادی مومن و توانمند هستند اما وقتی برای جایگاه خاصی مطرح می‌شوند متوجه خواهی شد تخصص به هیچ وجه مد نظر نبوده و فقط حزب و هم فکر و گروه خاص سیاسی دلیل اصلی این معرفی ها بوده است .
?فراموش نکنیم اگر فردی را برای پست و جایگاهی مطرح می‌کنیم علاوه بر همسو بودن فرد با نگاه دولت و توانمندی و تجربه داشتن ، مهمتر این است که فرد مورد نظر ، نسبت به مدیر قبلی فردی قوی با سابقه و یا لااقل همتراز باشد .
?تجربه و ارتباطات رسانه ای می‌گوید حرف و حدیث ها از انتصابات در هیچ دولتی در استان ما پایانی ندارد و بالاخره هستند کسانی که به هر انتصابی ایراد بگیرند اما ای کاش کسانی که مشورت می‌دهند یا انتخاب می‌کنند #وجدانی آگاه و #ذهنی بیدار داشته باشند که از حاصل این انتصابات ، مردم متضرر نشوند .
✍️ میماند یک مطالبه ی بحق...
با توجه به شرایط حساس کشور فرصت هیچ  آزمون‌ و خطایی وجود ندارد...
?نمایندگان که به فرموده ی صریح مقام #معظم_رهبری حق #دخالت در #انتصابات را ندارند اما هر فرد یا گروهی به هر نحو در پیشنهاد گزینه به استاندار نقش داشته باشد باید پاسخگوی مردم باشد و در پایان‌ مقام ارشد استان (استاندار)قطعا در انتصابات و عملکرد مدیران پاسخگوی مردم و افکار عمومی خواهد بود...
انشالله اگر نمایندگان محترم  به توصیه مقام معظم رهبری عمل نمی‌کنند لااقل #مسولیت قبول نمایند و #استاندار را #بدهکار افکار عمومی نکنند !!

انتهای پیام/

دیده بان زاگرس