گروه : یادداشت
حوزه : -
کد خبر : 723-01113
تاریخ : 13 بهمن 1400, 19:46
اُمیکرون . . !!

? هر سویه از #ویروس کرونا در هر کجای این #جهان تولید شود دیر یا زود پایش به #ایران ما باز خواهد شد و مردم ما را #عزادار خواهد کرد .


?شواهد نشان می‌دهد بخش های مختلف #بیمارستانها دوباره برای مقابله با کرونا #آرایش جنگی گرفته اند و ظاهرا باید خودمان را برای #موجی دیگر و #مرگ و میر #عزیزان آماده کنیم .

? در خبرها خواندم #مدیرکل #رفاه وزارت آموزش و پرورش گفته اند خانواده ها نگران نباشند چون آموزش و پرورش #مصوبات کرونایی برای دانش آموزان #تصویب کرده است ، مثلا برای #بستری تا سقف ۱۰ میلیون و در صورت #فوت ۱۵ میلیون به خانواده ها پرداخت می‌کنند!!

? واقعا نمی‌دانم این #مَردَک کجا #درس خوانده و #بزرگ شده است که چنین حرفی را زده ، آیا ایشان حاضر است برای #جگر_گوشه خودش که با هزاران بدبختی بزرگ کرده براحتی ۱۵ میلیون بر زبان بیاورد ؟!!

? آیا #پدر و مادری پیدا می‌شود #فرزندش را در مقابل ۱۵ میلیون تومان #راهی مدرسه کند ؟  آیا واقعا آقایانی که چنین مصوبه ای می‌نویسند در این کشور #زندگی می‌کنند؟!
آیا اینها از #خورد و خوراک و #زندگی و دوا #درمان این مردم خبر دارند ؟

?  نکند آقایان بخاطر اینکه #معلمان بیکار نباشند و دست به #اعتراض و #تجمع نزنند  مردم و فرزندان #معصوم این مملکت را دارند به #کشتن می‌دهند؟!

? نکند آقایان برای #آرام نگه داشتن کشور راهی جز فرستادن معلمین #سرکلاس و کرونا گرفتن دانش آموزان و مرگ و میر عزیزان در آستانه #سال_نو به #ذهن کوچکشان نرسیده است ؟!!

☘️ نکته آخر اینکه ؛ #متاسفانه تصمیمات #شعارگونه برخی مسولین #بی_سواد ما دارد فرزندان معصوم این سرزمین را به کشتن می‌دهد ، #مردم_بفکر #جگر_گوشه_ها_ی_خود باشید

انتهای پیام/

دیده بان زاگرس