گروه : اخبار روابط عمومی ادارات
حوزه : -
کد خبر : 75-960524
تاریخ : 24 مرداد 1396, 18:50
کلنگ احداث یک باب فضای آموزشی مشارکتی در استان چهارمحال و بختیاری به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری :

کلنگ زنی احداث این فضای آموزشی با حضور خیر محترم  آقای مانوسی ،مدیرکل نوسازی مدارس، مدیر کل آموزش وپرورش ،رئیس آموزش وپرورش شهر اردل و جمعی از مسئولین محلی به زمین زده شد .

 در این مراسم بهرامی مدیر آموزش وپرورش شهرستان اردل ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین وضعیت فضاهای آموزشی واقدامات انجام گرفته توسط دولت تدبیر وامید در شهرستان رابیان نمود.

در این مراسم بیژن حیدری مدیرکل نوسازی مدارس استان گفت:دولت توجه ویژه به بحث احداث فضاهای آموزشی در مناطق کمتر برخوردار دارد.

ایشان اظهار داشت : پایین بودن سهم بودجه جهت احداث ، توسعه و تجهیز مدارس از بودجه عمرانی جوابگوی نیاز آموزش و پرورش نیست . سهم اختصاصی به این مهم در کشور ما حدود 10 درصد است و این در صورتی است که در کشورهای دیگر حدود 25% است و به همین علت است که ما به کمک خیرین و متمکنین نیاز داریم.

 مهندس حیدری بیان کرد: یکی از ارکان توسعه ، آموزش است وسرمایه گزاری در آموزش وپرورش بسیار لازم وضروری وبرای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید به این مهم توجه شود.

ایشان تصریح کرد: یکی از نشانه های کشورهای در حال توسعه این است که مردم ومسئولین به آموزش وپرورش توجه ویژه نشان می دهند.

بهروز امیدی مدیر کل آموزش وپرورش ضمن تجلیل از اقدامات ارزشمند خیرین مدرسه ساز گفت:ما با کمبود های زیادی در آموزش وپرورش  مواجه هستیم وبدون مشارکت خیرین نمی توانیم در این عرصه پیشرفتی داشته باشیم .

ایشان بیان داشت:خیرین مدرسه ساز در دوسال گذشته چندین برابر اعتبارا ت دولتی در امر مقدس مدرسه سازی مشارکت داشته وفرهنگ بسیار خوبی را در کشور نهادینه کرده اند.

دکتر مانوسی خیر مدرسه ساز ضمن ابراز خرسندی از مشارکت در احداث این فضای آموزشی گفت امیدوارم این هنرستان کانونی برای کسب آموزش ومهارت برای فرزندان این شهرستان باشد ودانش آموختگان آن نقشی در آبادانی این منطقه وکشور عزیزمان داشته باشند.

شایان ذکر است این فضای آموزشی دارای 6 کلاس درس با زیربنای1000 مترمربع و هزینه 12 میلیارد ریال با مشارکت خیر محترم آقای مانوسی احداث می گردد.

انتهای پیام/

دیده بان زاگرس