گروه : یادداشت
حوزه : -
کد خبر : 920-10809
تاریخ : 9 آبان 1401, 18:25
روزنامه نگار !!

از بین صدها شبکه فارسی زبان ماهواره ای که برای ایران ما فی سبیل الله برنامه پخش می‌کنند یکی تلویزیون ITN  حمید شبخیز است که از لس‌آنجلس تولید و پخش می‌شود.

این شبکه یکی از قدیمی ترین شبکه های فارسی زبان خارجي است که با موضوع تبلیغ و رقص و برنامه های بقول خودشان هنری فعاليت می‌کنند.

چند شب پیش که افسار ریسیور ماهواره دستم بود گشتی در شبکه های فارسی زبان زدم ، دیدم حمید شبخیز هم سیاسی شده و منبری گرفته و اخبار و تحلیل های آبکی سیاسی  به خورد ببیندگان و مخاطبانش  می‌دهد !!

هدفم تبلیغ و تایید این شبکه نیست چرا که ارزش دیدن ندارد چون طبق هیچ استانداردی فعالیت نمیکنند و بقول معروف شلم شوربایی است خنده دار  با یه مشت ادمی که معلوم نیست چکاره اند !

میخواهم بگویم وقتی شصت شبکه ملی که از جیب این ملت هزاران میلیارد تومان ارتزاق می‌کنند و خروجی ندارند ، وقتی رسانه های مستقل تهدید می‌شوند ،  وقتی روزنامه نگار از فردای خودش خبر ندارد ، وقتی هر کس در هر جایگاهی بخودش اجازه می‌دهد به خبرنگار زنگ بزند و توهین کند ، وقتی گفتگو و مصاحبه با شبکه های خارجی ممنوع می‌شود ، وقتی فضای مجازی را بسته و محدود می‌کنید باید بیسوادانی از لس آنجلس تحیل گر مسایل مهم سیاسی کشورت شوند و برای خودشان ابو عطا بخوانند !!

بازنده این ندانم کاری ها ؛ رسانه های حرفه ای دلسوز ، اهل قلم و اندیشه و مهمتر مردم این کشور هستند که با قوانین متحجرانه نانوشته شما صاحب منصبان ، افکار عمومی را دو دستی تقدیم آنور آبی ها می‌کنید .

 

دود این بی تدبیری در چشم خودتان خواهد رفت ،  صبور باشید خواهید دید !!

انتهای پیام/

دیده بان زاگرس