ارتفاع برف در کوهرنگ به بیش از 50 سانتی متر رسید

کد خبر: 1010-11015 گروه: اخبار
1401/10/15 12:19
ارتفاع برف در کوهرنگ به بیش از 50 سانتی متر رسید

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از بارش ۱۴ سانتی‌متر برف جدید در ایستگاه کوهرنگ در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: با احتساب بارش جدید، ارتفاع برف در این ایستگاه به ۵۲ سانتیمتر رسید.

 

به گزارش دیده بان، مهران چراغپور روز پنجشنبه افزود: همچنین در سامان ۱۰ سانتی‌متر، ایلبگی هشت سانتی‌متر، بلداجی چهار سانتی‌متر و شهرکرد و فرخشهر نیز یک سانتی‌متر برف ثبت شده است.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته و با فعالیت سامانه بارشی اخیر در استان، میزان برف مذاب در ایستگاه بازفت ۴۵ میلیمتر، مالخلیفه ۴۱ میلیمتر، کوهرنگ ۲۷ میلیمتر، لردگان ۲۶ میلیمتر، صمصامی ۲۴ میلیمتر، لیرابی و اردل ۲۰ میلیمتر، فارسان ۱۳ میلیمتر، شهرکرد ۱۴ میلیمتر، سورشجان ۱۵ میلیمتر و خانمیرزا ۱۶ میلیمتر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری شدت بارش‌های ناشی از این سامانه را تا بعدازظهر روز پنجشنبه اعلام کرد و گفت: بارش‌ها از این زمان به بعد تضعیف می‌شود و این سامانه در ظهر جمعه به طور کامل از استان خارج می‌شود.

چراغپور دمای صبح پنجشنبه شهرکرد را یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر اعلام کرد افزود: برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو