نخستین جشنواره دانش‌آموزی مجسمه‌های برفی در «چلگرد» برگزار می‌شود

کد خبر: 1021-11019 گروه: اخبار
1401/10/19 00:16
نخستین جشنواره دانش‌آموزی مجسمه‌های برفی در «چلگرد» برگزار می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین جشنواره ساخت مجسمه‌های برفی توسط آموزش‌ و پرورش شهرستان کوهرنگ و با همکاری کانون فرهنگی تربیتی فجر و اردوگاه فرهنگی و تربیتی امام خمینی(ره) چلگرد برگزار می‌شود.

به گزارش دیده بان، غلامعلی خدیبی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: اولین جشنواره ساخت مجسمه‌های برفی توسط آموزش‌ و پرورش شهرستان کوهرنگ و با همکاری کانون فرهنگی تربیتی فجر و اردوگاه فرهنگی و تربیتی امام خمینی(ره) چلگرد برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط و حس رقابت بین دانش‌آموزان و همچنین شناسایی استعدادهای برتر در زمینه هنر ساخت تندیس در روزهای اول و دوم بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه دانش‌آموزان استان چهارمحال‌ و بختیاری و دانش‌آموزان استان‌های همجوار است، افزود: دانش‌آموزان دختر و پسر همه مقاطع تحصیلی این استان‌ها می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

خدیبی به امکانات موجود برای شرکت‌کنندگان در این جشنواره اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این جشنواره می‌توانند از اقامت در اردوگاه فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) و خانه معلم شهر چلگرد و سه وعده صبحانه، ناهار و شام به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

خدیبی به ظرفیت محدود شرکت‌کنندگان این جشنواره نیز اشاره کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان علاقمند تا ۲۵ دی‌ماه فرصت دارند با شماره‌های ۰۹۱۹۹۹۲۹۹۲۹ و ۰۹۱۳۲۸۱۲۵۶۴ تماس گرفته و در جشنواره ثبت‌نام کنند.


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو