نماز عید سعید فطر در چهارمحال و بختیاری اقامه شد

کد خبر: 1137-20202 گروه: اخبار
1402/02/02 22:38
نماز عید سعید فطر در چهارمحال و بختیاری اقامه شد

همزمان با حلول ماه سوال نماز عید سعید فطر در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری روز شنبه برگزار و اقامه شد.

 

 همزمان با حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر، مردم مناطق مختلف شهری، روستایی و عشایری چهارمحال و بختیاری به شکرانه یک ماه روزه‌داری و عبادت پروردگار در ساعت‌های ابتدایی صبح روز جمعه نماز این عید را اقامه کردند.

نماز عید سعید فطر در شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری به امامت حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد و در خیابان‌های منتهی به مصلی امام خمینی (ره) این شهر اقامه شد.

نماز عید فطر همچنین در امام‌زادگان شاخص چهارمحال و بختیاری شامل امام‌زاده‌های دستگرد امامزاده شهرستان شهرکرد، شیخ‌شبان و بارده شهرستان بن، نقنه و حمزه‌علی بلداجی شهرستان بروجن، فارسان و باباحیدر شهرستان فارسان، ارمند لردگان و سرآقاسید شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

همچنین ناوگان عمومی حمل‌ونقل اتوبوس‌رانی مرکز چهارمحال و بختیاری از ۱۳ ایستگاه مشخص نمازگزاران شهرکردی را به‌صورت رایگان جابه‌جا کردند.

پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری، بهزیستی استان و تعدادی از مؤسسه‌ها و مراکز خیریه مجاز با استقرار در محل‌های اقامه نماز عید سعید فطر نسبت به دریافت و جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره‌های غیرعمد اقدام کردند.


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو