3 هزار خیر جدید در چهارمحال و بختیاری حامی ایتام شدند

کد خبر: 1139-20202 گروه: اخبار
1402/02/02 22:41
3 هزار خیر جدید در چهارمحال و بختیاری حامی ایتام شدند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری از ثبت‌نام سه هزار خیر در طرح اکرام ایتام و محسنین از ابتدای ماه مبارک رمضان در سامانه اکرام ایتام و محسنین خبر داد.

حسین سلمان‌پور با اعلام این خبر افزود: در این مدت ۸۵۰ حامی جدید که درسامانه ثبت نام کرده‌اند، کمک‌های نقدی خود را به حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند.

وی تعداد ایتام و فرزندان محسنین زیرپوشش این نهاد را ۶ هزار و ۱۷۰ نفر عنوان کرد و گفت: ایتام و فرزندان محسنین با مشکلات معیشتی مواجه هستند که خیران و نیکوکاران می‌توانند با واریز ماهیانه مبالغ دلخواه به حساب فرزندان معنوی خود بخشی از این هزینه‌ها را پرداخت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی استان با اشاره به کسب موفقیت‌های تحصیلی و شغلی توسط ایتام و فرزندان محسنین زیرپوشش این نهاد افزود: همه ساله تعدادی از این فرزندان در دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته‌های پزشکی، مهندسی، بهداشت و درمان، دانشگاه فرهنگیان و غیره پذیرش می‌شوند و در آینده نه تنها خود بلکه خانواده‌شان نیز از تحت پوشش خارج می‌شوند.

سلمان‌پور با اشاره به روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: ارسال پیامک به شماره تلفن همراه ٠٩٩١٢٠۵٩٣۴٩ یا با مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir و یا ارسال عدد ۰۳۸ به ٣٠٠٠٣٣٣٣ برای شرکت علاقه‌مندان در پویش به عشق علی در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو