انتخابات مجلس . .

کد خبر: 1441-20828 گروه: یادداشت
1402/08/28 20:44
انتخابات مجلس . .

طهماسبی

 

جنگ رژیم صهیونیستی با مردم غزه از چهلمین روزش هم عبور کرد ، بر حسب وظیفه در حد سواد رسانه ای ام مطالبی هم نوشتم ، انتظار و ادعایی هم ندارم که مطالبم مورد قبول واقع شود و نمره خوبی بگیرم ، امیدوارم هر چه زودتر این جنگ ویرانگر تمام شود و کُشت و کشتار پایان پذیرد ، اما میخواهم یادآوری کنم که نباید جنگ غزه حواسمان را از اوضاع مملکت پرت کند و نگوییم و ننویسیم و نشنویم !!

اما

انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم ، شراکت حداکثری در این انتخابات مشروعیت و محبوبیت دولت و نظام را بیشتر می‌کند ، باید کاری کرد همه سلایق سیاسی وارد گود انتخابات شوند تا انتخابات پر شور و داغی داشته باشیم .

ولی

نمیدانم آیا رد صلاحيت ها انگیزه حضور در انتخابات را کاهش نمیدهد ؟

یا تورم و گرانی مردم را از انتخابات دلسرد نکرده باشد؟

بیکاری و مهاجرت تحصیلکرده ها چطور مردم را پای صندوق های رای خواهد آورد؟

دیدن فاصله طبقاتی زیاد ، ریا ، رانت و رابطه محوری مردم را از صندوق رای دور نخواهد کرد ؟

 بروز کوتوله های سیاسی و نسل جدید نوکیسه ها که هر روز خودنمایی میکنند مردم را دلسرد نخواهد کرد ؟ و...

بالاخره بزودی به لحظات حساس و سرنوشت ساز نزدیک می‌شویم  ، دوباره ما عوام ، مردمی فهیم و بصیر خواهیم شد که خوب را از بد تشخیص خواهیم داد ، دوباره گوشت قربانی چپ و راست و معتدل خواهیم شد ، دوباره ابزار دست اتاق های فکر تخریب دیگران خواهیم بود !!

و شوربختانه اینکه  اگر خدایی ناکرده برخی از شیفتگان خدمتی که عزم جلوس بر کرسی سبز بهارستان کرده اند ، در نهایت تایید شوند و زبانم لال وارد مجلس شوند در چهار سال آینده چه بر سر این مردم خواهد آمد ؟!!

سخن آخر اینکه ؛

‏بسیارى از تجاوزاتی که به آزادى‌ هاىِ مردم مى‌ شود ، تورمی که توان کاهش آن را ندارند و... در انتخاباتِ مجلسی که  با رأى خودِ همین مردم به تصویب رسیده  انجام شده است ، امیدوارم مردم درست انتخاب کنند .


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو