چه #روزگار #عجیبی است برای #روزنامه_نگاران !!

کد خبر: 401-991013 گروه: یادداشت
1399/10/13 23:02

دفتر تلفن گوشی همراهم را بازبینی کردم بیش از ۳۰۰۰ عضو در آن ثبت شده اند که در گوشه گوشه این استان مشغول کار و زندگی هستند و گاها  با این حقیر در ارتباطند ، بسیاری از آنها را ندیده ام و فقط  صدا و جملات گرمشان را شنیده و یا خوانده ام  .

چه دوستانی که #خالصانه  #واسطه شدند که ببینند منبع خبری انتشار یافته چه کسی بوده یا بگویند از انتشار فلان خبر صرفنظر کن ولی  از آن پس دوستی مان به سردی گرایید و چه مخاطبانی که این روزها در حکم دوستان قدیمی ام شده اند و از گزارشات ، پیشنهادات و راهنمایی هایشان  بهره مند میشوم .
بارها صراحتا اعلام کرده ام وابسته به هیچ حزب و گروهی نیستم ، برچسب سکولار ، لاییک ، اصولگرا ، اصلاح طلب ، بچه ارزشی و  حتی  ضد انقلاب هم خورده ام و با نیشخندی به این برچسب ها از کنایه ها عبور کرده ام و معتقدم این #مملکت از آن #همه_اقوام و #گرایش ها  و #اندیشه های مختلف است که در آن زندگی میکنند و همه نسبت به سرزمین مان #حساسیم .
 ما #میراث_دار #دلیر #مردانی همچون #آریو_برزن ، #یعقوب لیث ، #ستارخان و #باقرخان و #میرزاکوچک_خان و #رییسعلی_دلواری ، #سردار_اسعدها ،  #شهدای_جنگ_تحمیلی و #سردار #سلیمانی ها و .‌ . خواهیم بود و این سرزمین #متعلق به #همه است و همه باید به سهم خویش در حفظ آن از گزند کوته نظران ، بدخواهان ، متعصبان ، دشمنان داخلی و خارجی حفاظت کنیم تا بتوانیم #ایرانی -آباد ، #آزاد و سربلند تحویل  #آیندگان دهیم . و شاید روزنامه نگاران در این کشور چه تاوانی برای روشنگری و سرک کشیدن به تاریکخانه های برخی ها  پس میدهند !!


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو