هنر مدیریت صنعتی در اوج تحریم ها؛

کد خبر: 624-00727 گروه: اخبار
1400/07/27 17:51
هنر مدیریت صنعتی در اوج تحریم ها؛

فولاد تاراز برای سومین سال متوالی واحد نمونه کیفیت استاندارد معرفی شد

شرکت فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری برای سومین سال متوالی به عنوان واحد نمونه کیفیت استاندارد این استان معرفی شد و به همین منظور روز شنبه ۲۴ مهر در آیینی، مسئولان استانی تندیس نشان عالی استاندارد و لوح تقدیری به پاس این دستاورد به مدیر عامل شرکت فولاد تاراز اهدا کردند.

به گزارش دیده بان  مجید نظری معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین که با حضور مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی، مدیر کارخانه و دستیار مدیرعامل و تعدادی از مدیران این شرکت برگزار شد، عملکرد شرکت فولاد تاراز در استان را در شرایط تحریم، شیوع کرونا و سایر تنگناهای اقتصادی ستودنی دانست و گفت: اینکه این واحد بر این مشکلات غلبه کرده و توانسته در جایگاه رفیعی قرار گیرد نشان از مدیریت شایسته و هنرمندانه این مجموعه دارد.
وی تصریح کرد: بی‌شک عملکرد مطابق استاندارد موضوع مهمی است که در این شرکت به خوبی رعایت شده و امید است همواره شاهد موفقیت‌های این شرکت باشیم.
معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در عرصه تولید و صنعت کار کردن بسیار سخت است و همدلی و هنر این است که در این فضا بتوان بهترین عملکرد را ارائه داد، خاطرنشان کرد: شرکت فولاد تاراز نمونه عینی این همراهی و هم‌افزایی و عملکرد هنرمندانه است.
  نظری افزود: از دهه فجر سال 92 تا هفته دولت سال جاری 3 هزار و 500 طرح با اختصاص5 هزار و 300 میلیارد تومان افتتاح شده که بسیاری از آن در حوزه صنعتی بوده است.
وی، شیوع کرونا، وقوع بیش از یک دهه خشکسالی و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها را از مهمترین چالش‌های استان در سالهای اخیر دانست و گفت: با این وجود تلاش شد تا با همدلی و هم‌افزایی بر بخش زیادی از این مشکلات غلبه کنیم تا چرخ تولید و اقتصاد استان بچرخد.
نظری از کاهش بیش از 2 درصدی نرخ بیکاری استان در سال جاری خبر داد و گفت: نرخ بیکاری استان در پایان سال 99 به عدد 15.2 درصد رسید که این شاخص در پایان تابستان امسال  به 13.4 درصد کاهش یافت.
وی خشکسالی و کمبود آب برای شهرک‌های صنعتی و شرب مردم را از دیگر چالش‌های موجود برشمرد و گفت: در حال حاضر 100 روستای استان به  مدت روزی چهار ساعت آبرسانی سیار می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی چهارمحال و بختیاری، میزان همدلی و هم افزایی بین مردم و مسوولان استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بر اساس همین همدلی در وقوع بحران‌ها و حوادث طبیعی، استان با کمترین خسارت و مشکل روبرو بوده است.
حسین زاده با اشاره به شرایط سخت حاکم بر بازار گفت : محصولات تاراز در مدت بسیار کوتاه توانسته است به یک محصول برند تبدیل شود و جایگاه خودش را در بازار بدست آورد وی ابراز امیدواری کرد تا پایان تابستان سال آینده فاز اول توسعه شرکت تاراز به بهره برداری برسد .
 محمد رضا جعفرآقایی مدیر عامل شرکت فولاد تاراز ضمن تبریک هفته استاندارد  بیان کرد: از استراتژی های مهم  شرکت ، توجه به تولید محصولات با کیفیت در تراز استاندارهای جهانی و متمایز با سایر رقبا است که این مهم با پشتوانه پرسنل متخصص و پرتلاشمان و اعمال استانداردهای سختگیرانه محقق گردیده  و موجب شد تا محصول با کیفیتی روانه بازار گردد که رضایت مشتری و خوشنامی در بازار ورق گالوانیزه کشور را به ارمغان آورده است .


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو