آقای استاندار ؛ مراقب تحمیل مدیران ضعیف باشید !!

کد خبر: 659-00915 گروه: یادداشت
1400/09/15 18:05
آقای استاندار ؛ مراقب تحمیل مدیران ضعیف باشید !!

از عسل شیرین تر است ، بقدری شیرین و جذاب است که نه خط قرمز نه شعور و نه  انسانیت سرش می‌شود . پست و جایگاه مدیریتی را می‌گویم. چیزی که این روزها برخی برای بدست آوردنش دست به هر حیله و نیرنگ و ریا میزنند تا بدستش آورند که به  خلق الله خدمت کنند .

چنان شیرین و جذاب است که حتی برخی حاضرند خوار و ذلیل شوند تا مدیریت شان  ماندگار بماند و یا بعضی برای بدست آوردنش  هر گونه خفتی را تحمل می کنند .

اگر از کسی که پستی دارد یا کسی که دنبال پست مدیریتی است بپرسیم علت اینهمه تلاش و تقلا برای ماندگاری و یا بدست آوردن پست مدیریت چیست خیلی از اینها پاسخ خواهند داد ؛ که لطف خداست ،  یا امام فرموده اند نگذارید انقلاب دست نااهلان بیفتد پس من چون چند ماه جبهه در سوابق دارم و به اصطلاح انقلابی هستم نمی‌خواهم این فرمان امام روی زمین بیفتد و کسی شایسته تر از من در این مجموعه وجود ندارد و... !!!

این روزها که بوی تغییر مدیران مشام هر جنبنده ای را قلقلک می‌دهد ، هوا پرستان را بر آن داشته که با تشکیل محافل و دورهم نشینی ها افرادی را برای مدیرکلی تعیین تا شاید به استاندار یا تصمیم گیران استانی تحمیل کنند .!!

نگارنده هنوز نمی‌داند شناخت استاندار محترم از مدیران مانده از دولت روحانی چه میزان است  و همچنین نمی‌دانم تحمل آقای استاندار در مقابل لابی ها ، فشارها ، بی تقوایی های قدرت طلبان و پدر خوانده ها چقدر است  ولی خوب میدانم اگر جناب حیدری مانند استانداران قبل تحت تاثیر لابی منفعت طلبان ، حامیان و ستادهای انتخاباتی رئیس جمهور قرار گیرد و غفلت کند باز مدیران نالایق و ضعیفی بر صندلی مدیریت ادارات این استان تکیه خواهند زد و سال ها استان را به قهقرا خواهند برد .

قطعا این روزها التماس دعاها زیاد شده است ، حتما سفارش ها به این و آن بیشتر شده  و تقلا برای ماندگاری در مدیریت ، شبانه روزی گشته است ، ولی نگارنده بعنوان حامی دولت و کسی که هنوز رطب نخورده است و روزنامه نگاری که خط قرمزش منافع مردم سرزمینش است  و صراحت در بیان و قلم  است می‌گویم ؛ اگر تقوا ، آگاهی ، بصیرت و آینده نگری در انتخاب مدیران صورت بگیرد قطعا مردم ما بیشتر از گذشته و حال ،  به آینده توسعه و پیشرفت استان امیدوار خواهند شد و قابل تحسین و شایسته تر خواهد بود که از افراد با تجربه در آستانه بازنشستگی که شاید داعیه مدیرکلی دارند ،  بعنوان مشاور برای مدیران جوان استفاده شود .

نکته آخر اینکه خدای ناکرده غیر از این باشد و مدیرانی ضعیف ، کم تجربه ، ترسو بر مسندها قرار گیرند قلم این رسانه چه بسا تندتر از گذشته بر صفحات کاغذ و فضای مجازی نقش های برجسته خواهد زد .

جان کلام اینکه ؛ معتقدم چهارمحال و بختیاری دیگر تحمل مدیران خسته و نالایق و لابی محور بی خرد را ندارد ، استان نیازمند مدیرانی  جوان ، انقلابی ، پاکدست و جسور است . و چه بسیارند افراد نماز اول خوان بی ریا ، هست ولایتمدار بی سر و صدا ، وجود دارد رزمنده و ایثارگر بدون تابلو ، زیاد هست حامی و همفکر دولت بی نام و نشان ، وجود دارد  متخصص باتجربه و خوش‌فکر بی نمایش در ادارات استان که میشود از آنها در پست های مدیریتی استفاده کرد  .


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو