دیده بان به هزارمین شماره رسید.

کد خبر: 692-01014 گروه: یادداشت
1400/10/14 17:52
دیده بان به هزارمین شماره رسید.

باورش سخت است اما با تمام مشکلات و فشارها برای بستن روزنامه دیده بان به هزارمین شماره رسیدیم و این لحظه خوشایندی است .

 روزی که در سال ۹۳ با انتشار ماهنامه و پس از شش ماه تبدیل به هفته نامه و در سال ۹۶ روزنامه شدیم همواره همراهی و قدرشناسی مردم باعث شد با توان بیشتر مسیری که انتخاب کرده بودیم را طی کنیم .

ما در این سال‌ها به پشتوانه مخاطبان مسیری را طی کردیم که اکنون نام روزنامه دیده بان بعنوان بِرند و در ردیف اول رسانه های مطالبه گر در سطح استان قرار گرفته و خدارا شکر می‌گوییم که بسیاری دیده بان را بازوی توانمند توسعه استان و مقابله با کمبودها و سو مدیریت ها می‌دانند .

اگر چه در یکی دو سال اخیر بدلیل انتقادها و پیگیری مطالبات مردمی مورد بی مهری شدید بسیاری از مسولین از جمله استاندار سابق  آقای اقبال عباسی و زیرمجموعه ایشان و حتی برخی مدیران جز قرار گرفتیم و به اتهام مخالف دولت و زیر سوال بردن خدمات دولت بنفش ، رکورد شکایت و احضار شدن‌ها را در استان شکستیم ولی با سربلندی و افتخار  تبرئه شدیم و آن چیزی که مشوق ما بود تا مصمم تر از گذشته قلم بزنیم حمایت مخاطبان و استقبال از گزارشات ما بود که با وجود سختی های بسیار با تمام توان بلندگوی مردمی باشیم که تریبونی نداشتند .

اگر چه مورد تهدیدهای بسیاری در فضای مجازی و حقیقی واقع شدیم که ننویسیم یا بنویسیم آنطور که آنها می‌پسندند اگر چه انواع انگ و برچسب زدند تا مرعوب شویم  ، اگر چه نامه نگاری های متعددی علیه ما توسط حاسدان و برخی مدیران کوته فکر  به ارگانهای مختلف از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت و بارها فشارهای متعددی بر گلوی اقتصادی دیده بان وارد شد تا سکوت کنیم ، اما گفتیم و نوشتیم آنچه که باید می‌نوشتیم و ترسی به دل راه ندادیم .

ما در دیده بان معتقدیم وظیفه یک روزنامه مطالبه گر ، کشف و نشر حقیقت است ، مبارزه علیه فساد و افشای تخلف است ، رسانه واقعی چشم بینای مردم و حلقه ارتباط مردم با حاکمیت است ، وظیفه یک رسانه پویا و فعال ارائه پیشنهاد و انتقاد به دولتیان و تصمیم‌گیران است ، انتقال درست اخبار به مردم  و نظارت بر قدرت در راستای منافع مردم وظیفه خطیر یک رسانه واقعی است .

هر چند ظهور رقبای پر قدرتی مانند شبکه های مجازی ، کانال های تلگرامی و  سایت‌های خبری و گرانی چند صد درصدی کاغذ و زینک و .. بسیاری را از گردونه اطلاع رسانی خارج کرده است اما ما ثابت کردیم می‌شود با تکنولوژی روز پیش رفت و به فعالیت ادامه داد .

  قدم نهادن در مسیر بهبود اوضاع اجتماعی  استانمان و احساس مسوولیت در قبال منافع ملی و ایران عزیزمان ، افقی است که « دیده بان » از ابتدای انتشار برای خود ترسیم نمود  و تاکنون همه‌ی تلاشش بر این بوده که در این مسیر گام بردارد و قلم بزند .   امیدوارم که همراهان قدیمی و کسانی که می توانند از این پس همراه ما باشند ما را از ملاطفت‌های صمیمانه‌ی خود بی نصیب نگذارند .


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو