مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

تصویب طرح تفصیلی شهرهای اردل و مالخلیفه از توابع استان چهارمحال و بختیاری :

کد خبر: 70-960524 گروه: اخبار روابط عمومی ادارات
1396/05/24 18:26
تصویب طرح تفصیلی شهرهای اردل و مالخلیفه از توابع استان چهارمحال و بختیاری :

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری و به نقل از مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان در جلسه کمیسیون ماده 5 استان که در محل استانداری و با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار تشکیل گردید طرح تفصیلی شهرهای مالخلیفه و اردل به تصویب رسید.

صغری محمد علیزاده ضمن اعلام این خبر افزود در طرح تفصیلی این دو شهر که بر اساس معیارها و ضوابط کلی طرح جامع این شهرها تهیه و تصویب گردید ، نحوه استفاده از زمین های شهری در سطح محلات مختلف و موقعیت و مساحت دقیق زمین برای هر یک از آن ها و وضع دقیق و تفصیلی شبکه عبور و مرور و میزان تراکم جمعیت و تراکم ساختمانی در واحدهای شهری و اولویت های مربوط به مناطق به سازی و نوسازی و توسعه و حل مشکلات شهری و موقعیت کلیه عوامل مختلف شهرهای مذکور در این سند راهبردی تعیین شد.

وی خاطر نشان کرد درآینده در این دو شهر نقشه ها و مشخصات مربوط به مالکیت بر اساس مدارک ثبتی مندرج در طرح های تفصیلی مذکور تهیه و تنظیم می گردد.

محمد علیزاده افزود: طرح تفصیلی شهراردل به مساحت 3/318 هکتار و با جمعیتی بالغ بر11330 نفر در افق سال 1398 و طرح تفصیلی شهر مالخلیفه با مساحت 2/116 هکتار و جمعیت 5237 نفر در افق سال 1406 تصویب و برای اجرا در اختیار شهرداری های این دو شهر قرار می گیرد.

 


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو