هشدار . . !!

کد خبر: 820-10315 گروه: یادداشت
1401/03/15 15:02
هشدار . . !!

⛔️ در این گیری ویری و #مشکلات کلان اقتصادی و مالی و اعصاب نداشتن مردم #سوژه ای بدستم رسید که شاید بگید بابا #ولمون کن الان #وقت این صحبت‌ها هست ؟!

⛔️ منم ابتدا از وجود شما #بزرگواران عذرخواهی میکنم که خدانکرده خاطرتان #مکدر نشود ولی چون #تعدادی خواستند مطلبی منتشر کنم به رسم #امانتداری و #رسالت رسانه ای چند کلامی مینویسم ؛

⛔️ شاید طی چند روز گذشته #شنیده باشید #جنبشی توسط تعدادی از #هنرمندان به راه افتاد که در مورد ظلم و #تعرضی که به برخی از آنان شده بود #واکنش نشان دادند .

⛔️من در این مورد #قضاوت نمیکنم ، #جانماز هم آب نمیکشم ، با #آبرو و حیثیت هیچکس هم بازی نمیکنم ولی یکی از #واقعیات دردناک #جامعه را #تلنگری میزنم تا #بدانیم و #بدانید و  #بدانند در زیر پوست شهرهای این مملکت چه می‌گذرد!!
⛔️ هنرمندانی که #تریبون دارند راحت حرف می‌زنند اما #زنان عادی و زحمت کش سرزمین من که #صدایی ندارند بر حسب وظیفه یکی از دردهای آنان را بنده #رسانه_ای میکنم .

⛔️⛔️ سرتان را به درد نخواهم آورد ،  می‌خواهم بگویم از #آزار و اذیت برخی زنان و #دختران این مملکت خبر دارید ؟ از #تنگ شدن عرصه #کار زنان در محیط های کاری خبر دارید ؟ از مشکلات #روحی برخی زنان و دختران در محل کار خبر دارید ؟ از آسیب خانواده ها بخاطر #تعرض #کارفرما به زن و دختر کارگر خبر دارید ؟ از ترس #تنها شدن خانمی در محل کار با #همکار مرد خبر دارید ؟ از #ارتباطات خارج از #عرف زن و مرد در محل کار خبر دارید ؟ از ارتباطات #عاطفی و بمرور کشیده شدن به #رابطه های ..‌ خبر دارید ؟ آیا از نگرانی برخی خانمها از درخواست های #نامشروع برخی آقایان خبر دارید ؟ آیا خبر دارید در یک مجموعه کاری چه ارتباطاتی وجود دارد و #ریشه دوانده است ؟

⛔️ دوستانی که بعد از انتشار این مطلب پیام های #تندی می‌دهید و #منکر موارد گفته شده می‌شوید ، بنده نه کارشناس #مذهبی هستم ، نه کارشناس #قضایی ، روزنامه گاری هستم #مستقل که وظیفه دارم صدای بی صدایان باشم و واقعیتی را #گوشزد کنم که بدانند در این مملکت چه خبر است !!

⛔️ بله #مدیران ، #کارفرمایان ، #کارکنان و خانواده های #پاکدامن زیادی داریم که آشنا به مسائل عرفی و #شرعی بوده و #حریم ها را رعایت می‌کنند اما متاسفانه شاید وجود داشته باشد #خانمی جرات نکند تنها به اتاق #مدیر برود ، شاید وجود داشته باشد خانمی #ترس از تعرض همکار مردش داشته باشد ، شاید وجود داشته باشد خانمی از ترس #آبرو فقر را بر کار کردن در محیطی #ناامن ترجیح دهد و البته شاید هم وجود داشته باشد هر دو طرف به ایجاد رابطه #رضایت داشته باشند !!

✍️ سخن آخر اینکه ؛ کاملا #مطلع هستم دستگاههای مربوطه اعم از #انتظامی ، امنیتی و #فرهنگی وظایفشان را با حدود #محرمانگی بخوبی انجام می‌دهند ولی باز هم #مراقبت باید کرد اتفاقاتی رخ ندهد افکار عمومی #جریحه دار شود یا خانواده ای #متلاشی و #آبرویی برده شود !!

اگر در خانه #کس است #یک_حرف بس است !


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو