کارشناس امور قرآنی اداره بروجن خبر داد:

کارگاه یک‌روزه سبک زندگی قرآنی در تالار اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن برگزار شد

کد خبر: 88-960531 گروه: اخبار روابط عمومی ادارات
1396/05/31 22:02
کارگاه یک‌روزه سبک زندگی قرآنی در تالار اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن برگزار شد
حجت‌الاسلام منصوری کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بروجن، از برگزاری 2 کارگاه سبک زندگی قرآنی با حضور 140 نفر در بروجن باهدف توسعه و ترویج سبک زندگی قرآنی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمد منصوری بروجنی کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بروجن با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی با حضور استاد سلمانیان و استاد شکری از کارشناسان مجرب و متخصص آموزش و پژوهش سازمان دارالقرآن الکریم مرکز برگزار شد.
حجت‌الاسلام منصوری افزود: این دوره، با حضور مدیران و مربیان مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستای، فعلان قرآنی و جمعی از طلاب خواهر برگزار شد.
وی ادامه داد: این کارگاه آموزشی امروز روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد در بروجن از ساعت 9 تا 13 و 14 تا 17 در قالب دو کلاس 70 نفرِ در سالن اجتماعات اداره بروجن و حوزه علمیه خواهران این شهر در حال برگزاری  است.
استاد سلمانیان، یکی از مدرسان این دوره آموزشی، سبک زندگی قرآنی را از مهم‌ترین مباحث این کارگاه‌ها اعلام کرد و گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، ایجاد حیات طیبه قرآنی است و جمع جان‌های، به حیات طیبه رسیده جامعه قرآنی را جلا می‌دهد.
وی موانع و مقتضیات ایجاد این حیات طیبه، با تکیه‌بر آموزه‌های قرآن و عترت، خدمت شرکت‌کنندگان ارائه داد.

انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو