همزمان با هفته ی دولت در شهرکرد

کودکان و نوجوانان شهرکرد با پدیده های آسمان آشنا می شوند

کد خبر: 89-960531 گروه: اخبار روابط عمومی ادارات
1396/05/31 22:05
کودکان و نوجوانان شهرکرد با پدیده های آسمان آشنا می شوند

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته ی دولت در شهرکرد از مفاهیم علمی نجوم بهره مند می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون از برپایی چتر آسمان نمای دیجیتالی در مرکز فرهنگی هنری شماره دو شهرکرد همزمان با هفته ی دولت خبر داد.

وی با اشاره به آموزش اجرام و پدیده های آسمانی از طریق قرار گرفتن کودکان و نوجوانان در زیر این چتر و نمایش این علم بر روی گنبد بادی آسمان نما افزود: با توجه به اینکه آموزش علوم از جمله فرایند های هدفمند دولت است این برنامه با هدف آموزشی در این هفته به مناسبت پاسداشت خدمات دولت به کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

فرزاد رحیمی در این باره گفت: چتر دیجیتالی آسمان نمای کانون به صورت سیار هر ماه توانسته تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان استان را تحت آموزشهای علمی خود قرار دهد که سفر به نقاط محروم استان و آموزش اعضای روستایی از جمله اولویت های کانون در زمینه ی ایجاد عدالت فرهنگی و آموزشی از طریق این امکان است.

وی در این باره گفت: آموزش علم نجوم به صورت کارگاهی و مستمر در مراکز کانون در طول سال برگزار می شود و در این فرایند کودکان و نوجوانان به صورت جذاب و با مهارتهای عملی با این علم آشنا می شوند که برگزیده شدن نوجوانان در مسابقات کشوری پژوهش و تحقیق در علم نجوم از جمله موفقیت های اعضای کانون استان طی برگزاری این کارگاهها به شمار می آید.

گفتنی است علاقه مندان به علم نجوم می توانند در صبح پنجمین روز از هفته ی دولت در مرکز فرهنگی هنری شماره دو شهرکرد ابتدای خیابان پاسداران روبروی پارک معلم شهرکرد از این امکان علمی بهره مند شوند.


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو