قضاوت با شما?

کد خبر: 923-10811 گروه: یادداشت
1401/08/11 18:33
قضاوت با شما?

در نظر بگیرید فردی اول صبح در محل اداره  یا سازمان همگی باید یک جز قرآن بخوانند ، فرصت گوش کردن به اخبار رادیو و تلویزیون در محل کار را هم ندارد ، هنگام نماز ظهر باید سخنرانی امام جماعت سازمان یا اداره شان را گوش کند ، عصر بیشتر اوقات برای اقامه نماز مغرب به مسجد محل می‌رود و آنجا هم حتما چند کلام سخنرانی میشنود . یکی از اعضا خانواده اش مداح اهل بیت است ، اگر نیاز به خرید مایحتاج زندگی نداشته باشد فرصت کند اخبار ساعت ۸ شبکه استان و ۲۰۳۰ شبکه دو را ببیند ، داشتن گوشی اندروید در محل کارش ممنوع باشد ، وقتی هم شبها منزل است فقط با فامیل آیا چت و گفتگو کند یا نه ، اخبار و تحلیل های مملکت را در بولتن و گزارشات داخلیشون بخونه و بس .

اغلب ادمهای بدی هم نیستند ولی آیا میشه با اینجور آدمها وارد بحث و گفتگوی سیاسی شد ؟

?  مدام یک رسانه را دیدن و شنیدن ، دسترسی به نشریات مختلف نداشتن ، عاشق سخنرانی یک نفر بودن ، فقط در یک گروه فکری یا مذهبی شرکت کردن آیا بنظرتون اینجور آدم شبیه ربات نیست ؟!! ( فرقی ندارد خانم باشد یا آقا ، دیپلم داشته باشد یا دکترا )

?اگر فردی مجراهای مختلفی برای ورود تفکرات متفاوت به ذهنش باز کرده باشد می‌شود با او وارد گفتگو شد و الا نمی‌شود با چنین آدمهایی که سواد و اطلاعاتشان را از چند گروه تلگرام ، ایتا و سروش و سخنرانی برخی آخوندا می‌گیرند وارد بحث شد .

?سخن آخر اینکه ؛ کسی که فقط چکش در اختیارش است همه اطرافیان را میخ می‌بیند

دیدم که میگم !!


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو