حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و فرمانده بسیج ناحیه شهرکرد در شرکت فولاد تاراز به مناسبت هفته بسیج

کد خبر: 943-10905 گروه: اخبار
1401/09/05 18:56
حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و فرمانده بسیج ناحیه شهرکرد در شرکت فولاد تاراز به مناسبت هفته بسیج

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد تاراز به مناسبت هفته بسیج طی جلسه ای مهندس مولوی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سرهنگ بهرامی فرمانده بسیج ناحیه شهرکرد به همراه جمعی از معاونین و فرماندهان بسیج کارگری، با دکتر فروتن مدیرعامل شرکت فولاد تاراز و برخی از مدیران این شرکت نشستی دوستانه و بصیرت محور داشتند. این جلسه با محوریت بزرگداشت هفته کارآفرینی و هفته بسیج و تجلیل از  پرسنل بسیجی و انقلابی شرکت فولاد تاراز برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر فروتن ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی و تبریک هفته بسیج، پیرامون آخرین وضعیت اشتغال و پتانسیل های شرکت و برنامه های فرهنگی در دست اقدام  صحبت کردند.

در ادامه مهندس مولوی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه همانگونه که در پیروزی انقلاب اسلامی، کارگران نقش مؤثری  داشتند، امروزه نیز با به چرخه درآوردن چرخ های صنعت، در راستای مقابله با تحریم ها کمک شایانی می‌کنند. تلاش های کارکنان فولاد، از نوع تلاش های جهادی است که علاوه بر رونق اقتصادی موجب تثبیت و آرامش فضای جامعه، شهر و استان می‌شود.  در ادامه سرهنگ بهرامی فرمانده بسیج ناحیه شهرکرد نیز ضمن بزرگداشت هفته بسیج، از  شرکت فولاد تاراز به عنوان یک واحد صنعتی همیشه همراه با بسیج و جریانات انقلابی یاد کردند. در پایان دکتر فروتن ضمن ابراز خرسندی از حضور این بزرگواران در شرکت فولاد تاراز، ابراز امیدواری کردند که با تشکیل بسیج کارگری و بسیج مهندسین در این شرکت بتوانیم با بالا بردن روحیه جهادی در بدنه سازمان و بین همکاران عزیز شرکت فولاد تاراز به ایجاد حس همدلی و همکاری مضاعف دست پیدا کرده و با نیروی جهادی و ارزشی انقلاب اسلامی مسیری هموارتری را پیش روی خود نظاره گر باشیم.

در حاشیه این نشست، بازدیدی نیز از خط تولید بعمل آمد و میهمانان از نزدیک با فرآیند تولید آشنا  شدند و با برخی از کارکنان شاغل در زنجیره های مختلف تولید گفتگوی صمیمانه داشتند.


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو