دوباره دهه شصتی ها !!

کد خبر: 970-10928 گروه: یادداشت
1401/09/28 18:42
دوباره دهه شصتی ها !!

بعید می‌دانم مردمی در دنیا وجود داشته باشد که مانند ما ایرانی‌ها از کوچک و بزرگ و پیر و جوان در سیاست ، اقتصاد ، فرهنگ و .. صاحب نظر باشند !کمتر شده در محفلی بنشینی و بحث های روز مملکت همچون گرانی و تورم و ..نقل محافل رسمی و دوستانه‌ نباشد .

اگر از اظهار نظر عوام بگذریم اظهار نظرهای برخی مسئولین هم متاسفانه جای تامل دارد ، یکی از قطار پيشرفت می‌گوید ،  یکی از توسعه عمرانی و زیرساختها سخن می‌راند و یکی از اقتصاد در حال شکوفایی که معلوم نیست با کدام اعتبار تامین خواهد خواهد شد دُرفشانی می‌کند.اخیرا یکی از نمایندگان مجلس بفکر ازدواج دهه شصتی ها افتاده است تا بقول او بتوان جمعیت کشور را از پیری نجات داد !!

در مورد وضع معیشت و اقتصاد و قطار پيشرفت ، شما از من بهتر با پوست و گوشتتان روزانه آن را لمس می‌کنید اما روی سخنم  با بحث جالب این نماینده مجلس است !

آقای نماینده محترم مجلس انقلابی ؛ اینهمه در این سالها هزینه تبلیغات فرزنداوری کردید چه شد ؟ وام فرزند و اولویت فروش خودرو و زمین به خانواده های دارای چند فرزند دادید چه شد ؟ و صدها سوال دیگر که در این نوشته نمیگنجد !!

از مجلس انقلابی که قرار بود رفاه و امنيت و آسايش اقتصادی و روانی برای این مردم بسازد یکسالی از عمرش باقی نمانده است ، آرمان شهری که شعارش را دادید و در آرزوی آن بودید تا بر کرسی مجلس  تکیه بزنید و با تصویب قوانین زندگی مردم را متحول کنید را امروز مردم دارند می بینند و با سختی لمس می‌کنند .به حاشیه رفتن نخبگان ، مهاجرت تحصیلکردگان و فرار سرمایه های اقتصادی و فکری ، تحریم های بی سابقه کشور را به شرایط بغرنجی تبدیل کرده است ، خواهشا پای دهه شصتی ها را به برنامه های آبکی خود باز نکنید . کسی که شغل درست و حسابی ندارد ، کسی که امنیت شغلی ندارد ، کسی که توان خرید و اجاره منزلی را ندارد ، کسی که به روزهای آینده خود امید ندارد در سن چهل سالگی باید بفکر خرید دو متر قبر باشد چه به ازدواج و فرزند آوری؟!!

سخن آخر اینکه تنها کشوری که در این کره خاکی تمام بحران ها را در خود دارد و مسولینش ادعا می‌کنند در حال پیشرفت هستند ایران ماست ، براستی مردم حق ندارند از شما عصبانی باشند ؟  لطفا افکار عمومی را با سخنان بیهوده و سطحی خود ، زخمی و پریشان نکنید ، ازدواج اجباری را بیخیال آقای نماینده!!!


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو