تداوم راه شهدا نظام اسلامی را بیمه می کند

کد خبر: 980-11001 گروه: اخبار
1401/10/01 18:01
تداوم راه شهدا نظام اسلامی را بیمه می کند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد با تسلیت شهید محمد گودرزی شهرکی از شهدای امنیت کشور گفت: ایجاد تفرقه بین مسلمانان از نقشه‌های دشمنان اسلام است که به برکت وحدت بین شیعه و سنی، این توطئه دشمنان عملی نخواهد شد و با ادامه دادن راه شهدا می توان نظام را بیمه کرد.

 

به گزارش دیده بان، حجت الاسلام محمدعلی نکونام روز پنجشنبه در آیین تشییع پیکر شهید ستوان‌دوم پاسدار محمد گودرزی شهرکی از شهدای امنیت کشور افزود: حضور مردم در این آیین نشان‌دهنده بصیرت آنها و وحدت بین شیعه و سنی است.

وی افزود:در آیین تشییع این شهید والا مقام، وحدت بین شیعه و سنی تقویت شد و حضور و اجتماع مردم استان و همچنین بزرگان و سران استان سیستان و بلوچستان و اهل سنت، وحدت آفرین است که به برکت خون شهدا قوت بخشیده شده است.

امام جمعه شهرکرد گفت: شهدا به عنوان سرمایه‌های برکت‌آفرین هستند و راه شهدا راه روشن است که همه باید ادامه‌دهنده این راه باشیم و دشمن نمی‌تواند خدشه‌ای در این راه وارد کنند و مردم نشان داده‌اند که پای انقلاب ایستاده‌اند.

نکونام تاکید کرد: مردم، با ولایتمداری و ولایت‌محوری ادامه‌دهنده راه شهدا هستند و نمی‌گذارند خدشه‌ای به راه و مقام شهیدان و امام شهدا وارد شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان تاکنون راه به جای نبرده‌اند و نخواهند برد، گفت: همه مردم به خصوص جوانان و نوجوانان باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو