ارتفاع برف در کوهرنگ به 69 سانتی متر رسید

کد خبر: 984-11003 گروه: اخبار
1401/10/03 23:22
ارتفاع برف در کوهرنگ به 69 سانتی متر رسید

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تمامی استان به سبب بارش برف سفیدپوش شده است، گفت: ارتفاع برف در ایستگاه کوهرنگ به ۶۹ سانتی‌متر رسید.

 

معصومه نوروزی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: ارتفاع برف در شهرکرد نیز به ۱۲ سانتی‌متر رسید اما برف ذوب شده این ایستگاه ۲۵ میلیمتر گزارش شده است.

وی ادامه داد: آب حاصل از ذوب برف در ایستگاه‌های بروجن ۹ میلیمتر، لردگان ۳۰ میلیمتر، کوهرنگ ۸۰ میلیمتر، بازفت ۵۶ میلیمتر، اردل ۴۰ میلیمتر، فارسان ۲۶ میلیمتر، سامان ۱۴ میلیمتر، بن ۳۶ میلیمتر، شلمزار ۲۶ میلیمتر، سورشجان ۳۰ میلیمتر، فرخشهر ۲۰ میلیمتر، ایلبگی ۲۲ میلیمتر، مالخلیفه ۳۲ میلیمتر، بلداجی ۱۵ و لیرابی ۲۰ میلیمتر گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از تضعیف این سامانه بارشی از اواسط روز شنبه خبر داد و گفت: فعالیت این موج بارشی از بعدازظهر محدود به کوهرنگ و اردل و برای روز یکشنبه تنها کوهرنگ را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

نوروزی از کاهش نسبی دما برای صبح روز یکشنبه و کاهش محسوس دما برای روز دوشنبه خبر داد و افزود: پدیده مه‌گرفتگی نیز طی این روز در استان شکل می‌گیرد.


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو