ملت ایران با خلق ۹ دی زمینه استحکام درونی کشور و انسجام ملی را ثابت کردند

کد خبر: 996-11008 گروه: اخبار
1401/10/08 21:50
ملت ایران با خلق ۹ دی زمینه استحکام درونی کشور و انسجام ملی را ثابت کردند

نایب‌رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با گرامی‌داشت حماسه ۹ دی گفت: ۹ نماد بصیرت مردم است که با حضور مردم این روز در تقویم جمهوری اسلامی ایران ماندگار شد.

به گزارش دیده بان، ابراهیم عزیزی روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد تاکید کرد: ۹ دی سالروز بصیرت و حقیقت‌شناسی مردم ایران اسلامی و تشخیص حق از باطل است.

وی با اشاره به اقدامات کینه‌توزانه دشمن علیه جمهوری اسلامی افزود: حضور مسوولان، مردم و قشرهای مختلف در مراسم ۹ دی،همان حماسه عاشورایی ما و برگ زرینی در تاریخ پُرافتخار ما است.

عزیزی تصریح کرد: در ۹ دی ۱۳۸۸ مردم ایران با عمل خود به «هل من ناصر ینصرنی» پاسخ دادند و از آرمان‌های انقلاب اسلامی بدون هیچ‌گونه تردیدی دفاع کردند.

وی با تاکید بر اینکه تاریخ انقلاب اسلامی پر از روزهای پُر از ایثار و شهادت است، یادآور شد: ۹ دی نماد بصیرت، استقلال و عزت ملت برای ایستادگی بر روی آرمان‌های جمهوری اسلامی هستند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم‌ رشید، مؤمن، فداکار و همراه با ولیّ خود با فریادی رسا اعلام کردند که اگر زیاده‌خواهان عالم، سلطه‌گران و زورگویان بخواهند دربرابر نظام اسلامی بایستند، در برابر تمام دنیای آن‌ها می‌ایستند.

وی با اشاره به خنثی شدن پیچیده‌ترین فتنه تاریخ نظام سلطه گفت: به‌همین منظور با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی این روز را به یوم‌الله تبدیل کردیم.

عزیزی تاکید کرد:۹ دی روز غلبه جُندالله بر شیطان و همچنین اعلام و حضور مردم در صحنه همزمان سالروز ۹ دی، روز بیعت دوباره با شهدا و به‌ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

نایب‌رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۹ دی یک حرکت، جریان و راهپیمایی سیاسی نبود بلکه فرهنگ بیگانه‌ستیزی، دشمن‌ستیزی و باطل‌ستیزی برای تمامی مسلمانان عالم بود.

عزیزی با اشاره به فرهنگسازی‌ها در دوران فعالیت جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دفاع مقدس، مقابله با تحریم‌ها و ۹ دی از جمله این فرهنگ‌ها است.

وی با اشاره به کنار رفتن نقاب‌های پیاده‌نظام دشمن برای جنگ نرم در ایران گفت: ملت آگاه و فهیم ایران با خلق ۹ دی زمینه استحکام درونی کشور و انسجام ملی را ثابت کردند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: کشورهای استکباری نجات اسرائیل و سران مرتجع منطقه را در مقابله با جمهوری اسلامی می‌دانند و اغتشاش‌های خیابانی برای پیش‌بُرد یک جنگ ترکیبی، ادراکی و شناختی بود.

عزیزی تصریح کرد: علاوه‌بر تلاش تمامی جریان‌های زر، زور و تزویر در خواص اخیر اما ملت ایران توطئه دشمن را شناختند و با این مساله به‌صورت هوشمندانه، منطقی و عقلایی برخورد کردند.

نایب‌رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با هرگونه تفکر براندازی مقابله می‌کنیم و اجازه ظهور و بروز هیچ باطلی را نخواهیم داد.

وی به نمایندگی از ملت ایران خطاب به دشمنان ایران گفت: اگر به آرامش و امنیت ملت ما خدشه وارد کنید، آرامش و امنیت را از شما خواهیم گرفت.

عزیزی تاکید کرد: کشورهای استکبار جهانی برای خدشه به نظام جمهوری اسلامی موفق نشدند و ملت ایران علاوه‌بر مشکلات اقتصادی اما در صحنه مانده‌اند.

وی افزود: نظام سلطه، جریان‌های پوشالی و غارتگران مظلومان بدانند و آگاه باشند که نزد تمامی امت اسلام به‌ویژه ملت ایران افرادی حقیر هستند.

عزیزی تصریح کرد: جهاد و خدمت شبانه‌روزی و صادقانه به مردم تنها کاری است که مسوولان کشور می‌توانند در ازای این حضور حماسی مردم ایران ارائه و انجام دهند.


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو