گشت ارشاد ۲

کد خبر: 1684-30202 گروه: یادداشت
1403/02/02 19:46
گشت ارشاد ۲

طهماسبی

 

حتما بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان‌ها را شنیده اید . اگر گشتی در خیابان کاشانی شهرکرد بزنید ماموران نیروی انتظامی آقا و خانم را سر چهارراه‌ها و یا میدان های شهر خواهید دید .

نمیدانم چه منطقی پشت فعال کردن گشت ارشاد در کشور است ولی تجربه می‌گوید طرح های خام و بدون پشتوانه کارشناسی و مردمی ، محتوم به شکست هستند فقط هزینه های سنگینی بر کشور تحمیل خواهند کرد بدون خروجی مطلوب!!

اینکه حجاب یک قانون است حرفی نیست ، اینکه با برهنگی باید برخورد شود شکی نیست ولی اینکه هنوز یک قانون نه تایید نهایی شورای نگهبان و نه مجمع تشخیص مصلحت نظام را دارد در این شرایط اجرایی شود جای تعجب دارد !!

مگر نمی‌گفتید پنج درصد و یا حتی کمتر از این در کشور بی حجاب و شل حجاب وجود دارد  پس چرا بیشترین وقت و زمان نیروی انتظامی را برای برخورد با  این تعداد بی حجاب گذاشته اید ؟

آیا مشکل سرقت حل شد ؟ مشکل کیف و گوشی قاپی حل شد ؟ مشکل تجاوز به نوامیس مردم در روز تعطیل حل شد ؟

مگر می‌شود برای تک تک این مردم یک مامور و نگهبان گماشت ؟

مگر می‌شود چیزی که برخی مردم به آن اعتقاد ندارند را قبولاند و اجرا کرد ؟

مگر می‌شود در زندگی خصوصی مردم سرک کشید و کسی هم شاکی و مانع نشد ؟

مگر می‌شود مردم را در هر کوی و برزن تعقیب نمود و با ناهنجاری به اصطلاح خودتان برخورد کرد ؟

آنچه عاقلان می‌دانند و هشدار می‌دهند این است که یک اشتباه محاسباتی کوچک می‌تواند کشور را دچار التهاب و آشوب کند .

نمیبینید کشور دچار بحران های شدید داخلی و خارجی است ؟ نمیبینید تورم و گرانی مردم را عصبی و زودرنج کرده است ؟ نمیفهمید آستانه تحمل مردم نسبت به گذشته کم شده است ؟ متوجه نیستید این مردم دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند ؟

باور کنید بسیاری از معاندین نشسته اند تا خروجی طرح های عجیب و غریب شما را ببینند و هورا بکشند ! بسیاری در کمین هستند درگیری ماموران با بانوان را ثبت و ضبط و در سطح جهانی رسانه ای کنند تا به ریشمان  بخندند ! بسیاری می‌خواهند از این آب گل آلود ماهی خودشان را صید کنند !

دلسوزانه می‌گویم؛

دامی که صهیونیست ها پهن کرده اند می‌تواند کشور را به یک جنگ تمام عیار داخلی و خارجی بکشاند ، انسجام ملی و اعتماد عمومی از نگاه من روزنامه نگار به دولت و نظام به کمترین حد از اول انقلاب رسیده است ، با این برنامه هایی که نه بوی عقلانیت دارند و نه شرعی و عرفی هستند نیروی انتظامی را با مردم درگیر نکنید و امنیت روانی مردم را بر هم نزنید !!

باور کنید بسیاری از این مردم بهتر از من و شما خیر و صلاح خودشان را میفهمند ، تمام پل های پشت سرتان را خراب نکنید !!

ختم کلام اینکه  " اگر در میدان با اسرائیل وارد تخاصم مستقیم شدیم ؛ به جای اقدامات همدلانه داخلی ، همزمان در خیابان زنان وطن را ، بر سر حجاب تنبیه کنید نهایت بی خردی است ، لذا هشدار میدهیم در این دریای مواج گرانی‌ها ، مردم را تحقیر و تیرمست نکنید ، اگر خدای نخواسته اتفاقی رخ دهد ، با کدام پشتوانه و قدرت مردمی می‌توان در مقابل میدان خارجی طاقت آورد و ایستادگی کرد ؟  اصلا رویش جوانه ها به کنار ، با یک ‎ جامعه خسته عصبانی و بی حوصله چه می کنید ؟!!

حواستان هست ؟؟؟؟


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو