کشور_تکذیب_ها !!

#کشور_تکذیب_ها !!

کد خبر: 329-990806 گروه: یادداشت
1399/08/06 20:30

نماینده چابهار در مجلس گفته بود زنی برای تامین آب خوردن فرزندش اقدام به خود فروشی و سپس خودکشی کرد اما بعد تکذیب شد .

زنی در  خوزستان  مورد ضرب و شتم قرار گرفت ، حرف و حدیث هایی شنیده شد که باز هم با تکذیب فیصله پیدا کرد .
پسری در مشهد بنابه دلایلی بازداشت و مورد ضرب و شتم  پلیس قرار گرفت و فوت کرد و باز هم دلایل بازداشت ،  فوت و.. تکذیب شد . پسر نوجوانی در یکی از استان ها به دلیل نداشتن تبلت یا گوشی و همچنین دختری در یکی از شهرهای استان خودمان  خودکشی کردند علتهای مختلفی در رسانه ها بیان شد اما باز هم دست آخر تکذیب شد !!
یکی از صدها دلیل این تکذیب کردن ها ضعف مدیریت چندین ساله در کشور ،  شفاف نبودن مسئولین ،  مخفی کردن واقعیات رخ داده در جامعه است که با توجیه #مصلحت ، همیشه پنهان شده اند  تا مبادا  افکار عمومی جریحه دار نشود در حالی که این پنهانکاری ها باعث فاصله زیاد و ایجاد شکاف  بین مردم و مسئولین شده است .
متاسفانه وزنه تکذیبیه ها در رسانه ها سنگین تر از  تاییدیه هایی است که منتشر میشوند که همین دلیل باعث شده  اعتبار رسانه های داخلی روز به روز در افکار عمومی کاهشی شود  .   
آیا فکر میکنید مردم #سالومه ، حرف آخر -صدای_آمریکا ، #منو_تو ، #بی_بی_سی ، ایران #اینترنشنال و صدها شبکه دیگر را نمیبینند؟!! آیا تصمیم گیران ما نمیدانند تکذیب کردن واقعیات تلخ جامعه ،  باعث میشود افکار عمومی مملکت ما را خارجی ها مهندسی کنند؟
در خاتمه این نوشتار خواستم  جملاتی از #نهج_البلاغه یا  از شهید #بهشتی ، مرحوم #طالقانی و .. با موضوع مدیریت ، حق #مردم و #مسئولین ، #صداقت با مردم و..  را چاشنی این یادداشت کنم ترسیدم به #نشراکاذیب و #تشویش اذهان عمومی متهم شوم فقط این سوال را میپرسم ؛  ایران مگر مال چند نفر است که اکثریت این مردم چیزهایی میبینند ، میخواهند یا میگویند  در حالی که  تعدادی نمیبینند و فقط تکذیب میکنند ؟ براستی به کجا میبریدمان ؟!!

التماس تفکر . .


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو